Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Berry2106
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 februari 2021

Winkelwagen niet klikbaar

27 februari 2021

Hi allemaal, ik ben nieuw hier en heb mijzelf zojuist even voorgesteld in de daarvoor bestemde afdeling.
Ik ben een nieuwe webshop aan het maken, mijn eerste beviel me niet, te traag en vooral niet genoeg mogelijkheden om het vorm te geven zoals ik het voor ogen had.
Nu is de nieuwe shop bijna klaar en deze heb ik gemaakt in Woocommerce. Er is echter één ding waar ik niet uitkom en ik hoop dat er iemand is die mij de oplossing kan vertellen.

Het gaat erom dat het winkelwagentje niet aan te klikken of te openen is.
Op een desktop/laptop gaat het prima maar op een tablet (staand) en mobiele telefoon opent hij het winkelwagentje niet.
Wanneer ik een tablet liggend gebruik dan werkt het weer wel. Er zit dus waarschijnlijk iets in de header of het menu maar ik kan de oplossing niet vinden.
Ik kan drukken op het winkelwagentje wat ik wil maar hij opent niet, wanneer ik het wagentje lang ingedrukt houd kan ik kiezen voor openen in nieuwe tab en dan wekt het wel.
Zowel getest op iOS en Android en bij beiden werkt het niet.

Is er iemand die eerder met dit bijltje hebt gehakt en dit herkent? Ik hoor het graag.

Groet, Berry
 
Berry2106
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 februari 2021

Re: Winkelwagen niet klikbaar

01 maart 2021

Het is opgelost, bedankt aan iedereen die het bericht heeft gelezen.
 
Gebruikersavatar
Rubenb
Berichten: 33
Lid geworden op: 24 september 2015
Contacteer:

Re: Winkelwagen niet klikbaar

01 april 2021

Hoi Berry,

Hoe heb je het uiteindelijk opgelost?

Ik heb je andere bericht ook even gelezen. Toen ik een webshop startte in 2016 had ik ook een andere partij die dat voor me deed, maar kwam al snel tot de ontdekking dat een website bouwen geen 'rocket science' is. Ik heb het toen ook zelf aangepakt en dat beviel veel beter.

Succes met je webshop!