Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
wvdbroek
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 maart 2021

pakket zelf laten samenstellen met een minimum

04 maart 2021

Goedendag allemaal,

Ik worstel met het volgende, ik ben voor een bedrijf in lockdown bezig met de verkoop van 3 biersoorten met eigen etiket.
Nu wil graag het volgende, men moet zelf doosjes kunnen samenstellen uit die 3 soorten met een minimum van 6 flesjes en een maximum van 12. 
En dit alles moet van de basisvoorraad van die soorten worden afgetrokken 
Ik zal wel te moeilijk denken maar ik kom er niet uit. 
Verder zou het fijn zijn als we dit kunnen regelen zonder dat er dure plugins gekocht moeten worden, aangezien we dit niet gestart zijn vanuit een luxe positie 

De site is webshop.pc-allin.nl ,hier staat op dit moment alleen nog maar 1 soort omdat we daar mee gestart zijn maar we hebben een overeenkomst met een andere brouwer voor de andere soorten.

Met vriendelijke groet
Willem
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: pakket zelf laten samenstellen met een minimum

04 maart 2021

Als je het zelf programmeert is het een kwestie van tellen. 
Maar je kunt ook allemaal vaste pakketten maken en het daarbij laten. 6a 6b 6c 3a3b 3b3c 3a3c 2a2b2c en het daarbij laten voor de 6tallen. 114 kan ook natuurlijk maar wie zal dat bestellen?
 
wvdbroek
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 maart 2021

Re: pakket zelf laten samenstellen met een minimum

04 maart 2021

Halo Paul,

Bedankt voor je antwoord, je bedoelt hier neem ik aan dan, gewoon een variabel product maken met als variaties de verschillende pakketten . 6a 6b 6c 3a3b 3b3c 3a3c 2a2b2c ?

En hoe boekt dat af op de vooraard dan ?

Grt
Willem
 
Gebruikersavatar
qwyrp
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 oktober 2010
Locatie: Twello
Contacteer:

Re: pakket zelf laten samenstellen met een minimum

04 maart 2021

Je wensen zijn niet heel bijzonder dus veel lite versies van prijsplugins zullen al genoeg zijn.
Deze gratis versie zal ws genoeg voor je zijn: https://algolplus.com/plugins/downloads ... merce-pro/
Betaald is deze ook maar 50 euro dus dat kost je de kop ook niet. De ondersteuning is snel én goed
PDM internetdiensten voor bouwen en onderhouden van webwinkels & websites.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
wvdbroek
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 maart 2021

Re: pakket zelf laten samenstellen met een minimum

04 maart 2021

beste qwyrp

bedankt voor je reactie ik ga hier eens naar kijken.

Grt
Willem
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: pakket zelf laten samenstellen met een minimum

04 maart 2021

Ik worstel met het volgende, ik ben voor een bedrijf in lockdown bezig met de verkoop van 3 biersoorten met eigen etiket.
Nu wil graag het volgende, men moet zelf doosjes kunnen samenstellen uit die 3 soorten met een minimum van 6 flesjes en een maximum van 12. 
Excuus voor de ongerelateerde reactie maar zo'n webshop is vooral wat ik zelf zoek. Ik vind soms bierpakketjes leuk als relatiegeschenk en het valt me op dat zelfs de bekende namen daarin vrij beperkt zijn. Het zijn toch vaak weer de standaard bieren en ook de prijs is meestal hetzelfde. Ik zou graag eens zelf een pakket willen samenstellen die van mij ook rustig 50 euro mag kosten als ik er dan wat extra bieren in kan doen. Tot nu toe deze opties nog nergens kunnen vinden!
 
wvdbroek
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 maart 2021

Re: pakket zelf laten samenstellen met een minimum

04 maart 2021

Ik worstel met het volgende, ik ben voor een bedrijf in lockdown bezig met de verkoop van 3 biersoorten met eigen etiket.
Nu wil graag het volgende, men moet zelf doosjes kunnen samenstellen uit die 3 soorten met een minimum van 6 flesjes en een maximum van 12. 
Excuus voor de ongerelateerde reactie maar zo'n webshop is vooral wat ik zelf zoek. Ik vind soms bierpakketjes leuk als relatiegeschenk en het valt me op dat zelfs de bekende namen daarin vrij beperkt zijn. Het zijn toch vaak weer de standaard bieren en ook de prijs is meestal hetzelfde. Ik zou graag eens zelf een pakket willen samenstellen die van mij ook rustig 50 euro mag kosten als ik er dan wat extra bieren in kan doen. Tot nu toe deze opties nog nergens kunnen vinden!
Klopt de grote spelers op dit gebied bieden over het algemeen standaard pakketten aan. Vaak omdat zij werken met fulfilment magazijnen en het niet zelf inpakken !
Ik ben dit puur begonnen om binding te houden met mijn vaste gasten en om ons merk/naam onder de aandacht te houden nu we al weer maanden gesloten zijn. En om me weer ondernemer te voelen ;) Elke week een bericht op social media plaatsten met "we missen jullie en ooit komen we terug" daar scrolt iedereen overheen . En dit is tot u toe een groot succes binnen onze achterban en om het iets groter te maken heb ik nu uitbreiding gezocht in nog 2 andere smaken/soorten met eigen etiket.

Grt
Willem
 
wvdbroek
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 maart 2021

Re: pakket zelf laten samenstellen met een minimum

04 maart 2021

Ok ik kom er toch niet helemaal uit ik ga het proberen uit te leggen wat ik wil.

ik heb drie producten 
a
b
c

van elk van deze producten wil ik er 6 en 12 in een doosje aanbieden
en een mix en match van 6 en 12 
en al deze variaties moeten afgeboekt worden op de standaard voorraad van de losse flesjes die dus niet aangeboden worden .

Ik zie door het bos de bomen even niet meer, is er iemand die mij op gang kan helpen
alvast bedankt 
grt
Willem
 
wvdbroek
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 maart 2021

Re: pakket zelf laten samenstellen met een minimum

05 maart 2021

Ik heb het opgelost door gebruik te maken van de WPC Product Bundles for WooCommerce plugin.
Dit doet bijna alles wat ik wil, het enige wat ik nu niet heb is dat de klant helemaal zelf kan samenstellen. 
Maar dat ik een x aantal variatie pakketen aanbied.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht