Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Klipoorbellen.nl
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 maart 2021

Feedback gevraagd!

08 maart 2021

Goedenavond, 

Sinds november ben ik aan een restart begonnen met mijn webshop en heb ik deze ook op een ander hosting platform geplaatst. Op mijn webshop verkoop ik oorbellen zonder piercing, voor mensen met en zonder gaatjes in hun oren. Ik ben continu bezig met het veranderen en verbeteren van mijn webshop wat betreft layout en SEO. Het zou enorm helpen om jullie feedback te ontvangen over de site! Het gaat om www.klipoorbellen.nl.

Super dank voor jullie hulp! 
Mvg, Britt
 
Gebruikersavatar
Storesblock.com
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 maart 2021
Contacteer:

Re: Feedback gevraagd!

14 maart 2021

Hoi Britt,

Ik heb even heel snel mijn blik geworpen op jouw site en ik vind het zeker prachtig uitzien!
Als ik zo vrij mag zijn om een paar tips te geven :)

Ik heb nu alleen gekeken naar FAQ / Veelgestelde vragen / Retouren en daar staan 3 vragen.

1. Bij eerste vraag geef je aan dat het niet mogelijk is om te ruilen/retourneren en bij tweede vraag geef je aan dat het wel mogelijk is.

2. Een vogeltje heeft mij ooit verteld dat als men iets heeft besteld bij een webwinkel, dan is er vanaf de dag van ontvangst van product(en) 14 dagen bedenktijd. Binnen die tijd kan er, zonder opgaaf van redenen, afgezien worden van koop. Er zijn uitzonderingen voor producten die niet geschikt zijn om te worden teruggestuurd, zoals vanwege gezondheidsredenen of hygiëne. Hierbij mag de verzegeling mag na de levering niet verbroken zijn anders is er geen recht op bedenktijd meer.

Misschien kun je hier iets mee?
 
Klipoorbellen.nl
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 maart 2021

Re: Feedback gevraagd!

22 maart 2021

Hoi Britt,

Ik heb even heel snel mijn blik geworpen op jouw site en ik vind het zeker prachtig uitzien!
Als ik zo vrij mag zijn om een paar tips te geven :)

Ik heb nu alleen gekeken naar FAQ / Veelgestelde vragen / Retouren en daar staan 3 vragen.

1. Bij eerste vraag geef je aan dat het niet mogelijk is om te ruilen/retourneren en bij tweede vraag geef je aan dat het wel mogelijk is.

2. Een vogeltje heeft mij ooit verteld dat als men iets heeft besteld bij een webwinkel, dan is er vanaf de dag van ontvangst van product(en) 14 dagen bedenktijd. Binnen die tijd kan er, zonder opgaaf van redenen, afgezien worden van koop. Er zijn uitzonderingen voor producten die niet geschikt zijn om te worden teruggestuurd, zoals vanwege gezondheidsredenen of hygiëne. Hierbij mag de verzegeling mag na de levering niet verbroken zijn anders is er geen recht op bedenktijd meer.

Misschien kun je hier iets mee?
Super! Dankjewel, kan ik zeker wat mee  :-)
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht