Webshop zonder (uitbesteedde) telefoonservice
Geplaatst: 26 maart 2021
Hallo allemaal,
Ik verzorgd sinds 2016 als ZZPer de klantenservice voor een middelgroot, buitenlands bedrijf (webshop), maar heb niet zo lang gelden besloten om dit uit te breiden en dat ook voor andere webshops te gaan doen en mensen aan te nemen waar nodig.
Het plan is om alle medewerkers thuis te laten werken (ook na corona) en om livechat te bieden i.p.v. telefoonservice. Wij beantwoorden dus niet de telefoon. Naar mijn mening ben je goed bereikbaar voor klanten van je webshop als je e-mail en livechat op je site hebt (plus bereikbaarheid via social media). Hoe zien jullie dat? Zou dat een groot minpunt zijn als geen telefoonservice geboden wordt?
Alvast bedankt!
Ik verzorgd sinds 2016 als ZZPer de klantenservice voor een middelgroot, buitenlands bedrijf (webshop), maar heb niet zo lang gelden besloten om dit uit te breiden en dat ook voor andere webshops te gaan doen en mensen aan te nemen waar nodig.
Het plan is om alle medewerkers thuis te laten werken (ook na corona) en om livechat te bieden i.p.v. telefoonservice. Wij beantwoorden dus niet de telefoon. Naar mijn mening ben je goed bereikbaar voor klanten van je webshop als je e-mail en livechat op je site hebt (plus bereikbaarheid via social media). Hoe zien jullie dat? Zou dat een groot minpunt zijn als geen telefoonservice geboden wordt?
Alvast bedankt!