Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Teammcb
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 september 2021

Online verpakking vermindering vragenlijst

29 september 2021

Hallo! Wij zijn een team consumenten wetenschap studenten aan de Wageningen universiteit. 


Koop jij wel eens wat online?!
Dan hebben wij hebben UW mening nodig!


Sinds de Covid crisis is online bestellen populairder geworden dan ooit. Innovatie in deze sector is hard nodig. Daarom zouden wij graag uw mening willen hebben over online producten bestellen en productverpakkingen.  


Het onderzoek wordt gehouden vanuit de Wageningen universiteit en duurt ongeveer 3 - 5 min. Uw gegevens zullen anoniem blijven. 


https://wur.az1.qualtrics.com/jfe/form/SV_7R1obOLW9I97JOK


Alvast bedankt.


Team Applied consumer studies van Wageningen University & Research
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Online verpakking vermindering vragenlijst

29 september 2021

Leuk en goed bedacht, maar dit is geen vindplaats voor consumenten, maar voor ondernemers. Ik denk dat je daarop óók wel een onderzoek zou kunnen loslaten, want het milieubewustzijn is nog niet bij alle webwinkeliers wat het zou moeten zijn.
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Online verpakking vermindering vragenlijst

29 september 2021

Ik ben afgehaakt want de vragen zijn heel onduidelijk. 
Zoals deze zaak Y is minder mileuvriendelijk waar of niet waar. Tov wat? 
Zaak Y handelt in mijn belang? Ja lijkt me logisch want ik bestel iets en dat moet hij naar me sturen. Wat bedoel je nu met zo'n vraag?
En zo gaat het eigenlijk maar door.
 
Amel
Berichten: 27
Lid geworden op: 06 februari 2021
Contacteer:

Re: Online verpakking vermindering vragenlijst

15 oktober 2021

Wij proberen in kleine dozen te leveren. Daarnaast is de verpakking bij ons ecologisch. 
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.