Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
GoBytes
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 juli 2018

Welke marketing kanalen gebruik jij?

09 oktober 2021

Wij zijn continu bezig met het leren en ontdekken van nieuwe marketingkanalen. En ik denk dat we allemaal wel van elkaar kunnen leren. Wellicht kunnen we in deze topic de marketingkanalen die we gebruiken met elkaar delen. Lijkt je dat wat, comment dan hieronder.
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Welke marketing kanalen gebruik jij?

11 oktober 2021

Wij gebruiken zelf veel oudere social media-kanalen zoals linkedin, twitter of facebook. Daarnaast werken we samen met wat (media)partners. Andere sites waar we soms een gastblog of kennisartikel voor kunnen aanleveren. Waar maak je zelf veel gebruik van?
 
GoBytes
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 juli 2018

Re: Welke marketing kanalen gebruik jij?

15 oktober 2021

Hoi Dirk Jan,

Wij gebruiken voornamelijk:

Google adwords/shopping
Affiliates
Vergelijkingssites
Blogs

Werken de social kanalen goed voor jouw business? Ik merk dat dit varieert. Linkedin is er een die lang op onze lijst staat, maar de klikprijzen zijn daar erg hoog. Daarnaast zouden we ook Youtube in de toekomst willen testen.
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Welke marketing kanalen gebruik jij?

16 oktober 2021

Werken de social kanalen goed voor jouw business? Ik merk dat dit varieert. Linkedin is er een die lang op onze lijst staat, maar de klikprijzen zijn daar erg hoog. Daarnaast zouden we ook Youtube in de toekomst willen testen.
We werken met social kanalen eigenlijk alleen met organisch verkeer en dat levert alleen traffic en eigenlijk geen omzet op. YouTube wilden wij ook mee aan de slag maar is zo tijdsintensief om op te zetten. We komen er maar niet aan toe, dus misschien moet ik eens kijken of we daarbij niet wat hulp/ondersteuning kunnen inkopen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht