Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
wawagee
Berichten: 178
Lid geworden op: 02 november 2013

meerdere administrators die tegelijkertijd werken uitvoeren

16 oktober 2021

Is het een probleem indien meerdere mensen tegelijkertijd nieuwe producten invoeren ? Mag dat via dezelfde login op meerdere computers ?
Zijn er buiten invoeren van producten problemen mogelijk of geconstateerd indien meerdere mensen bewerkingen doen als administrator ? Bijvoorbeeld: iemand is nieuwe producten aan het invoeren enc iemand anders is aanpassingen aan het doorvoeren in de inventaris ?
Wat gebeurt er als 2 mensen tegelijkertijd wijzigingen aan een zelfde product trachten door te voeren ?
 
qhome
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 oktober 2021
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: meerdere administrators die tegelijkertijd werken uitvoeren

29 oktober 2021

Als ik het goed heb, kan je in Wordpress niet met twee personen dezelfde content bewerken (pagina, bericht, product...). Wanneer de tweede persoon de content wil bewerken, verschijnt er een pop-up om het bewerken over te nemen van de huidige persoon. 

Voor de rest zie ik geen problemen. Persoonlijk zou ik wel iedereen zijn/haar eigen login geven. Dat is sowieso veiliger.
 
b2design050
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 november 2021
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: meerdere administrators die tegelijkertijd werken uitvoeren

02 november 2021

1. Iedere user een eigen login geven, dan weet je altijd wie wat wanneer precies heeft gedaan danwel heeft aangepast. 
2. Invoeren nieuwe producten, stem dit met elkaar af zodat je geen dubbele producten toevoegt. 
3. Gelijktijdig hetzelfde product bewerken: niet handig. Respecteer de popup die aangeeft dat er al iemand aan het bewerken is, en stem dit vervolgens mij x-persoon af. 

Succes!
Internetbureau B2Design - Wij proberen het internet iedere dag een beetje mooier te maken.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht