Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
br0nckie
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 januari 2022

Feedback voor mijnhondenmand.nl

11 januari 2022

Hallo lieve forum gebruikers, 

Ik zou dolgraag feedback willen op mijn website. 
www.mijnhondenmand.nl 

Ik maak gebruik van Shopify, heb een gratis theme en heb m'n best gedaan (niet geheel onbelangrijk)
Ik waardeer iedere vorm van feedback. 

Bedankt, 

Bas
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Feedback voor mijnhondenmand.nl

12 januari 2022

Even gebladerd over de website. Ziet er erg mooi uit en kan niet veel commentaar hebben.
De link naar website van Nadieh Cuijten werkt niet. Dat soort dingen zijn heel makkelijk zelf te vinden als je iets geplaatst hebt.
Verzendkosten kan ik zo snel niet vinden. Handig vooraf aangeven. Bij een testbestelling kwam ik op 0.0 euro en kon ik kiezen voor 4.95 of zoiets. Waarom? Wie gaat 4.95 aanklikken als hij standaard op gratis staat?
O ja en je kan bij bestelling kiezen om op de hoogte gehouden te worden via email terwijl je nergens je email moet opgeven. Mag namelijk ook mobiel nummer zijn.
Een bestelling zonder email vind ik ietwat vreemd.
Succes verder.
 
JosV
Berichten: 31
Lid geworden op: 10 april 2015

Re: Feedback voor mijnhondenmand.nl

13 januari 2022

Tekst boven met 'voor 17:30 besteld is morgen in huis' linkt naar manden categorie. Die zou ik naar de verzending pagina linken.
Persoonlijk heb ik er een hekel aan als er staat morgen in huis want vertragingen kunnen altijd gebeuren. Veel liever zie ik iets voor 17.30 besteld vandaag verzonden. 
Verzendkosten staat nergens.

Herroepingsrecht tekst moet je even anders verwoorden. Ze hebben 14 dagen de tijd om te melden dat ze het terugsturen en dan nog eens 14 dagen om het daadwerkelijk terug te sturen.
En je meld nergens of de kosten van retouren voor de klant is of niet. 

Linkjes van facebook en Instagram onderin werken niet.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht