Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Nerosshrimps
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 januari 2022

kleur aanpassen

29 januari 2022

hallo Allemaal,

ik ben bezig met het op zetten van mijn webshop, ik loop alleen tegen 1 probleem aan dat bij mijn artikel waar ik verschillende verpakkingen heb Size met daar achter de drop waar men de verpakkings grote kan kiezen . nu krijg ik het niet voor elkaar om de kleuren van deze box aan te passen. iemand een idee waar ik dit kan vinden 

alvast bedankt
 
Gebruikersavatar
onoweb
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 januari 2022
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: kleur aanpassen

29 januari 2022

Hey Nerosshrimps, kan je eventueel een screenshotje bezorgen van wat je exact wilt aanpassen?
 
Nerosshrimps
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 januari 2022

Re: kleur aanpassen

31 januari 2022

Hallo Onoweb,

het gaat om hier onder

Afbeelding
 
Gebruikersavatar
onoweb
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 januari 2022
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: kleur aanpassen

03 februari 2022

Dat is via css.
Je kan best als je formulier elementen zwart laten van font kleur.
bv:

form input[type="text"], form input[type="password"], form input[type="email"], form input[type="url"], form input[type="date"], form input[type="month"], form input[type="time"], form input[type="datetime"], form input[type="datetime-local"], form input[type="week"], form input[type="number"], form input[type="search"], form input[type="tel"], form input[type="color"], form select, form textarea {
color: #000;
}
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Nerosshrimps
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 januari 2022

Re: kleur aanpassen

05 februari 2022

Hallo onoweb,

bedankt voor de tip hij ziet er nu goed uit. dankje
 
BoecNL
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 februari 2022

Re: kleur aanpassen

07 februari 2022

Ik gebruik in Google Chrome ook voor de functie inspecteren. Met deze functie zie je dan de webpagina en daarnaast de code. De code kan je live aanpassen, waardoor je direct kan zien of het resultaat bevalt. Succes!