Pagina 1 van 1

Feedback STARNIGHT Cosmetics webshop (producten en webshop)

Geplaatst: 20 mei 2022
door starnightcosmetics
Beste lezer,

Graag zouden we feedback willen ontvangen op onze cosmetica webshop STARNIGHT Cosmetics (https://www.starcosmetics.nl).

We streven ernaar een mooie service te geven aan onze klanten en zullen acteren op alle feedback.
Feedback in alle vormen/maten zijn welkom.

Alvast bedankt en vriendelijke groet,

STARNIGHT Cosmetics

Re: Feedback STARNIGHT Cosmetics webshop (producten en webshop)

Geplaatst: 01 juni 2022
door Richard van Delft
- Je USP's zijn niet duidelijk in beeld. Ik zou de slider met USP's vervangen voor een vaste tekst.
- Je hebt alleen een verwijzing in de footer naar je algemene voorwaarden. In de checkout vermeld je dit niet. Hierdoor zijn de algemene voorwaarden niet van toepassing. Voeg boven je kopen knop de algemene voorwaarden toe. Dit hoeft niet meer met een vinkje. Een tekst zoals "Met het plaatsen van een bestelling ga je akkoord met de algemene voorwaarden" is voldoende.
- Maak de Social icoontjes in de footer even groot, dit staat een beetje slordig.

Re: Feedback STARNIGHT Cosmetics webshop (producten en webshop)

Geplaatst: 08 juni 2022
door elegantweaves
Om eerlijk te zijn is het template een beetje basic. Vooral met een product als dit verwacht ik dat het wat strakker is en me echt pakt snapje. En het komt ook niet betrouwbaar over, zie nergens een een nummer staan, geen adres etc. Zou daar inc de bovenstaande adviezen even aan werken.

Re: Feedback STARNIGHT Cosmetics webshop (producten en webshop)

Geplaatst: 23 september 2022
door Chsrs94
Heb even snel door je website gekeken.
De homepagina vind ik mooi ingericht en ziet er professioneel uit. Wel lees ik bij de bovenkant (boven de vouw) nog niks over jullie en waarom ik bij jullie wat moet kopen. Dan lees ik verder en zie ik dat onderaan wel (hier komen echt maar weinig klanten).
Maak diervrij bijvoorbeeld een belangrijk onderdeel van jullie bedrijf en maak daar een doelgroep van. Dan kun je bij het bezoek op jullie website, dit direct communiceren.

Verder valt het mij op dat je website niet consistent is Nederlands en Engels. Bij producten zie ik in één keer add to cart en andere Engelse begrippen. Dit zou ik persoonlijk aanpassen naar Nederlandse taal.