Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
jan-martin
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 mei 2022

Verzendkosten per km

24 mei 2022

Ik heb een volgend probleem. Mijn verzend kosten zijn binnen een straal van 20km € 20,00. Tussen 20 en 40km is dit € 27,50 en bij meer als 40km een tarief per van 75,00 per item.
Is er ergens een oplossing voor dit probleem? Misschien een plug-in die dit kan?
Hopelijk heeft iemand een oplossing.

bedankt
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Verzendkosten per km

25 mei 2022

Heb je een lijst van de postcodes van die gebieden? In dat geval kan je een table rate en/of zones gebaseerd op de postcode van de klant doen. 
 
jan-martin
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 mei 2022

Re: Verzendkosten per km

25 mei 2022

Nee, geen lijst. Als ik die had kun je het met de standaard verzendkosten regelen volgens mij.....
 
Richard van Delft
Berichten: 33
Lid geworden op: 03 februari 2011
Locatie: Rijen
Contacteer:

Re: Verzendkosten per km

01 juni 2022

Er zijn plugins die dit kunnen. We hebben dit eerder ook bij een klant gemaakt met een plugin. Zoek eens op "woocommerce distance rate shipping" dan vind je diverse plugins.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
elegantweaves
Berichten: 73
Lid geworden op: 30 mei 2017
Contacteer:

Re: Verzendkosten per km

12 juni 2022

Zoek naar de applicatie "Table Rate Shipping", Met deze woocommerce app kan je dit perfect aanpassen.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht