Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
HomelifeL
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 oktober 2022

Groothandel/leveranciers gezocht

14 oktober 2022

Goedendag,

1 Oktober ben ik gestart met een webshop en ik heb nu twee leveranciers waar ik erg blij mee ben maar dit zet nog niet aan tot klanten.
Met Homelife & Living wil ik wel iets unieks en in de hoek van wat luxe hotel chique en industriële. om met betaalbare woonaccessoires toch die sfeer te krijgen.

Zelf heb verschillende leveranciers benaderd maar omdat je te klein bent en net begint wordt ik regelmatig door verwezen naar TICA alleen tot nu toe vind ik hun niet echt klant vriendelijk .

Dus ik ben opzoek naar groothandel en of leveranciers die deze beginnende ondernemer kan helpen om er een succes van te maken.

Groet, Yuri
    
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Groothandel/leveranciers gezocht

14 oktober 2022

regelmatig door verwezen naar TICA alleen tot nu toe vind ik hun niet echt klant vriendelijk . 
Jammer, maar daar laat jij je als echte ondernemer toch niet door tegenhouden? TICA is echt een serieuze partij als je een nieuwe groothandel zoekt en ze werken steeds intensiever samen met Orderchamp.com, dus je kan ook daar eens kijken. Ik weet natuurlijk niet wie je gesproken hebt of waarom de klik er niet was, maar het gebeurt wel vaker bij groothandels. Vaak is het deels de reden waarom ze zelf niet aan consumenten leveren. Ze zijn sterker in het vasthouden van langdurig (vaste) klant(en)contacten dan dat ze erg happig zijn op het opbouwen van nieuwe relaties. 
 
HomelifeL
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 oktober 2022

Re: Groothandel/leveranciers gezocht

14 oktober 2022

Ik laat me daar zeker niet door tegenhouden, Orderchamp.com, heb ik inderdaad gezien. 
Dit is dan een grootte maar ben benieuwd of er andere alternatieve zijn die iets voor mij kunnen betekenen.
  
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Groothandel/leveranciers gezocht

14 oktober 2022

Soortgelijke oplossingen zijn Faire en Ankorstore.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
StevenShop
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 januari 2021
Contacteer:

Re: Groothandel/leveranciers gezocht

06 januari 2023

Dag Yuri,

Fijn dat ik jou berichtje hier tegenkom. Voor een webshop in producten voor luxe woonaccessoires die sfeer realiseren ben ik benieuwd of je kaarsen leuk vind.

Wij hebben een webshop in vegan kaarsen. Onze kaarsen worden voor 90% gemaakt uit sojawas en 10% uit kokoswas, waarbij de geuren uitsluitend essentiële oliën zijn. Tot zover hebben we hier en daar al een verkooppunt, maar het zou super leuk zijn als jij ook interesse hebt om te verkopen?

Voor meer informatie kun je op onze website kijken:
https://www.v-candles.nl/

Ik hoor het graag,

Met vriendelijke groet,

Steven
 
SWCbv
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 oktober 2022

Re: Groothandel/leveranciers gezocht

22 juni 2023

Beste Yuri,

Ik zie dat je op zoek bent, naar leveranciers, groothandels  
Ik heb n bedrijf in sauna en wellnessproducten  en ontwikkel/produceer producten 
In het leveringsprogramma zitten enkele unieke producten  die misschien leuk zijn om toegevoegd te worden in je assortiment, 
Denkend aan bv saunageuren, en steambathperfume een geheel nieuw, en innovatief product in de stoomcabine, dit als vervanging voor stoombadmelk.
Daarnaast bieden wel de mogelijkheid,  voor dropshipping wat mogelijk interessant  kan zijn.

Ik hoop dat e.e.a. voor je interessant  is.

M.v.g.
Jos Janssens
SWCbv@outlook.com
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht