Klant heeft verpakking niet meer. Kan geen vervangende verpakking regelen. Wilt dat ik opstuur. Ben ik dat verplicht?
Geplaatst: 26 juli 2023
De klant geeft aan de verpakking niet meer te hebben. De klant is deze kwijtgeraakt / heeft er niet aangedacht om dit te bewaren. Nu wilt de klant het artikel terugsturen, maar de aard van het artikel is ongebruikelijk: het is een palletzending en de doos is redelijk groot, dus er kan moeilijk een vervangende doos geregeld worden. Ook heb ik deze zelf niet los op voorraad en mijn leverancier ook niet.
Nu zegt de klant dat ik een vervangende verpakking op moet sturen en anders schakelt hij een advocaat in. Ik heb de klant gezegd dat hij zelf verantwoordelijk is voor een vervangende verpakking.
Ben ik verplicht om de klant een nieuwe verpakking te leveren voor zijn retour?
Dank voor enige info / hulp!
Nu zegt de klant dat ik een vervangende verpakking op moet sturen en anders schakelt hij een advocaat in. Ik heb de klant gezegd dat hij zelf verantwoordelijk is voor een vervangende verpakking.
Ben ik verplicht om de klant een nieuwe verpakking te leveren voor zijn retour?
Dank voor enige info / hulp!