Pagina 1 van 1
Buitenspeelgoeddealer.nl, Feedback gevraagd
Geplaatst: 22 maart 2011
door Gerben Franken
Goedendag,
Sinds een aantal dagen ben ik actief met mijn webwinkel in buitenspeelgoed. Graag wil ik feedback hebben op mijn webwinkel zodat ik weet wat ik kan verbeteren. Ik heb wel bezoekers op mijn site, maar nog geen kopers. Hoe kan ik bezoekers meer uitnodigen om wat te kopen in mijn winkel.
Bedankt voor jullie reacties.
Gerben
http://www.buitenspeelgoeddealer.nl
Re: Buitenspeelgoeddealer.nl, Feedback gevraagd
Geplaatst: 22 maart 2011
door corine
Hoi,
Even snel een paar puntjes (ik ga later de website nog wat uitgebreider bekijken):
Ik mis een duidelijke contactgegevens-pagina: NAW, KvK etc.
Overal heb je een * neergezet, en dan onderaan de pagina: dit bedrag is inclusief btw, exclusief verzendkosten.
Kan je dat niet gewoon op een tabblad duidelijk neerzetten, en dan vervolgens overal die * weghalen?
Als ik een * zie, denk ik nl. automatisch dat er nog ergens extra voorwaarden aanzitten (in negatieve zin)
Bij aanbiedingen: Ik zie niet hoeveel het is afgeprijsd. Kan je niet beter een van / voor prijs neerzetten?
Ik mis gegevens over hoe snel er geleverd wordt, en wat de verzendkosten zijn etc.
Verder vind ik de website er wel goed uitzien.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Groetjes
Re: Buitenspeelgoeddealer.nl, Feedback gevraagd
Geplaatst: 22 maart 2011
door Vekto.nl
Tekst is erg klein. Kijk er bijna scheel van.
* weghalen, prijzen inclusief hoef je niet te omschrijven
Levertijd van producten.
Gele golven weghalen
Algemene voorwaarde bovenin weghalen
Contact gegevens van jou bedrijf onbekend?
Helemaal invullen.
Wat zijn de verzendkosten?
->Persoonlijk zou ik de rechter balk weglaten. Dit geeft je meer ruimte voor grotere foto's. winkelwagen kan naar links. Inloggen kan naar navigatie balk.
Hoop dat je hier wat aan heb.
Re: Buitenspeelgoeddealer.nl, Feedback gevraagd
Geplaatst: 24 maart 2011
door Cactus77
1. Je kopieert bepaalde teksten een aantal keer. Dat leest irritant.
2. Bij je contactformulier moeten mensen akkoord geven dat hun gegevens worden opgeslagen..... ??
3. "Via diverse leveranciers, kunnen wij u enorm veel speelgoed voor uw kind aanbieden, zodat het ieder seizoen heerlijk buiten kan spelen. Omdat wij ons puur op u als internetklant richten, kunnen wij ook zeer scherpe prijzen bieden."
Overbodige informatie. Zowel dat stuk 'via diverse leveranciers', als 'u internetklant'.
4. KVK- en BTWnummer staan niet ingevuld (voor mij een reden om niet te bestellen)
5. Bij je Veelgestelde Vragen staan dingen dubbel. (....seconden na het afronden van de bestelling ontvangt u een bevestigingsmail op het door u opgegeven e-mail adres.
Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling? Ja, alvorens uw bestelling uit te voeren wordt deze per email aan de opgegeven contactpersoon bevestigd.)
Veelgestelde Vragen moet echt iets toevoegen (het is geen doel, maar een middel)
Tenslotte ben je buitenspeelgoeddealer, terwijl je ook binnenspeelgoed aanbiedt. Maakt verder niet uit, maar het viel me op.
Re: Buitenspeelgoeddealer.nl, Feedback gevraagd
Geplaatst: 24 maart 2011
door Ward
Gerben Franken schreef:Ik heb wel bezoekers op mijn site, maar nog geen kopers. Hoe kan ik bezoekers meer uitnodigen om wat te kopen in mijn winkel.
Je navigatie is techneuterig "overdone". Een (meestal) moeder die een poppenwagen zoekt, gaat geen halve middag studeren op het systeem dat je daarvoor hebt verzonnen:
Knikker die fratsen eruit en toon gewoon de 14 poppenwagens die je direct uit voorraad kunt leveren.
Re: Buitenspeelgoeddealer.nl, Feedback gevraagd
Geplaatst: 05 april 2011
door Buitenspeelgoed
Dank voor jullie comments.
Aan een aantal kan ik niks wijzigen. Deze worden door mijn leverancier weer automatisch overschreven.
Gerben
http://www.buitenspeelgoeddealer.nl