Ha! Eindelijk es de kans om die kritische Ward eens flink van feedback te voorzien.

Hier dus niet mijn standaardcomplimenten maar mijn persoonlijke feedback op je webwinkel.
Persoonlijk houd ik er van als websites een maximale breedte hebben. Soms kijk ik op hoge resoluties, of zelfs over verschillende schermen, en ben dan het zoekscherm kwijt.
De navigatie lijkt me binnenkort gedateerd. Persoonlijk zou ik Lego vooral als kadootje kopen en dan kan een keuze tussen brandweer of reddingsdienst me gestolen worden. Ik wil zelf kunnen kiezen hoe ik iets rubriceer. Oftewel navigeren via labels. Bijv. op prijs, jongen - meisje of op leeftijd. Geen idee of dat met jouw software kan?
Het mouseover effectje op het menu ziet er mooi uit.
In de LEGO DUPLO prijslijst vindt je alle sets die we op voorraad hebben.
Is toch vind? Of ben ik nu gek?
De voorpagina is vrij lang (en redelijk wat tekst) waardoor ik moet scrollen of lezen en dat is niet shopbevorderlijk. Ik zou daar een flash van maken die afwisselt zodat je meerdere indrukken krijgt zonder dat je iets hoeft te doen en de pagina beperkt is van lengte.
Verder heb je volgens mij veel actualiteit maar zie ik dit niet af van de website. Nergens feedback, genoemde data, social media buttons of een nieuwsbrief icoontje. De pagina die ik zie zou al drie jaar er zo uit kunnen zien en (mogelijk door mijn werk) tegenwoordig haak ik dan soms af.
Prijslijst gaf me in eerste instantie een gelukkig gevoel. Ik houd van sitemaps en samenvattingen en dacht dit bij de prijslijst gevonden te hebben, maar kan er bijna niets mee. Ik kan het niet selecteren op prijs of er iets mee doen behalve downloaden?
Afhaalprijzen is leuk gevonden. Ziet er netjes uit.
Verlanglijstje lijkt me wat nutteloos vooraf omdat het me niet direct duidelijk was wat je ermee doet. Krijg ik dan mails als die artikelen goedkoper worden? Ik moest trouwens ook echt even zoeken voor ik gevonden had waar ik later mijn verlanglijstje terug kon vinden!
Tot zover mijn lijst!