Pagina 1 van 1

[www.myspecialtoy.nl] my Special Toy (Tips en opmerkingen)

Geplaatst: 13 juni 2011
door marjory
Beste medeforumbezoekers.

Onlangs ben ik met hulp van mijn vriend een online erotische webwinkel begonnen met de naam: my Special Toy.

My Special Toy

Wij zijn samen tevreden over de opzet maar willen graag tips, meningen, feedback van andere mensen zodat we het product nog beter neer kunnen zetten.

Feedback van techniek tot gevoel zeer welkom :)

Re: [www.myspecialtoy.nl] my Special Toy (Tips en opmerkinge

Geplaatst: 13 juni 2011
door PeterPastoor
Op de frontpage...

Steek de kaarsjes aan, doe de....

Doe de wat? Het ziet er niet uit dat zinnen zo half afgebroken worden. Vind ik dan ;)

Klantenservice is een mobiel nummer. Vast nummer is beter :)

Re: [www.myspecialtoy.nl] my Special Toy (Tips en opmerkinge

Geplaatst: 13 juni 2011
door Meesleepbeest
Hallo Marjory, welkom op dit forum :D

In navolging van Peter: Afbreken van zinnen gebeurt ook bij diverse productomschrijvingen.

Flink punt in de productomschrijvingen, alles staat onnodig dubbel! Rechtsbovenaan en bij 'Meer informatie' Totaal overbodig.

En zoals zo vaak, maak je algemene voorwaarden in orde... :roll:

De afbeelding bovenaan is veuls te groot, en ook leuk als je er op klikt haha, kom je bij Prestashop uit!

Als je melding maakt van http://www.webshopcity.nl/ is het ook leuk als er een site achter zit.

Contactformulier
Onnodige onderwerp keuze
Geen vakje voor telefoonnummer
Geen vakje voor een naam
Sommige mensen willen nu eenmaal gewoon even teruggebeld worden. En dan weet je gelijk of je de juiste persoon aan de lijn hebt en/of een mail wordt dan ook direct wat persoonlijker als je degene met de naam aanspreekt.

Trouwens belachelijk hoge verzendkosten :shock:
7,50 voor een brievenbus pakje..

En het verplicht aanmaken van een account is een no-no.

Re: [www.myspecialtoy.nl] my Special Toy (Tips en opmerkinge

Geplaatst: 14 juni 2011
door marjory
Bedankt voor de reacties,

Ik zal aan de punten werken en hierop terugkomen.

1 punt wat mij tot nu toe nog niet gelukt is, is het weglaten van het verplicht registreren. In Prestashop zit dit erg hard ingebakken en een module om het weg te laten kost gelijk redelijk veel geld (net als al die andere modules).

In de tussentijd werken we wel aan een eigen onafhankelijk systeem waarin alles wel naar ons eigen idee te customizen is.

Meer feedback is zeer welkom, wil uiteindelijk de shop zo goed mogelijk neerzetten :)

Re: [www.myspecialtoy.nl] my Special Toy (Tips en opmerkinge

Geplaatst: 14 juni 2011
door Meesleepbeest
Was t dan geen optie de lancering uit te stellen? En eerst de shop op orde te hebben, die je nu toch al in eigen ontwikkeling hebt. Verplicht registreren schrikt een hoop mensen af, en die mensen zullen waarschijnlijk ook niet nog eens komen. Gemiste kans?

Re: [www.myspecialtoy.nl] my Special Toy (Tips en opmerkinge

Geplaatst: 14 juni 2011
door PeterPastoor
Meesleepbeest schreef:Was t dan geen optie de lancering uit te stellen? En eerst de shop op orde te hebben, die je nu toch al in eigen ontwikkeling hebt. Verplicht registreren schrikt een hoop mensen af, en die mensen zullen waarschijnlijk ook niet nog eens komen. Gemiste kans?
Hmmm dan zijn de speeltjes ook niet goed als het maar 1 keer lukt.

Re: [www.myspecialtoy.nl] my Special Toy (Tips en opmerkinge

Geplaatst: 14 juni 2011
door Meesleepbeest
Tis zelfs nog erger als ze voor t 'kopen' de deur al uit zijn :lol: