Ilonajoy schreef:Blijer kun je me niet maken dan met een ruitersportshop/winkel.
Als enthousiast paardeliefhebber heb ik even een kijkje genomen.
Wat me opvalt is dat sommige foto's niet helemaal duidelijk zijn. Ze laten maar een stukje zien van het product. Dat is jammer. Zeker bij de sporen komen ze niet tot hun recht.
Bij de catagorieindeling geneesmiddelen staan helemaal geen foto's. Dat is een dooddoener.
Persoonlijk vind ik het zeer irritant dat het logo van Klarna zo groot staat vermeld, aan de zijkant is misschien beter.
Ik bekeek de producten bij de Hoefverzorging, maar ik vond geen hoevenkrabber? Dat zou voor mij de eerste plek zijn waar ik deze zou zoeken. (kleinigheidje...)
Nog iets anders: Ik zie dat je zadels aanbied op de website. Dit zou voor mij geen keuze zijn om via een webshop een zadel aan te schaffen. Heb je een soort zadelpasservice? Zou ik wel even vermelden.
Wat ik wel een goeie vind, is dat je voor de grote (trekpaarden) en de kleine (shetlanders) aparte catagorieen hebt gemaakt. Dit zijn meestal artikelen die niet zo makkelijk te krijgen zijn.
Ook je assortiment is zeer ruim. Keuze genoeg.
Dat van de foto's van bijvoorbeeld de sporen, kan ik niks aan veranderen. Dat zit zo in het biedmeer systeem. Je ziet ook, als je met je muis erop gaat staan, dat de foto's volledig worden weergegeven.
Wat betreft de foto's bij de categorie geneesmiddelen zit ik nog te tobben.
Wat voor foto's moeten daarbij? Een hoestend paard bij "hoesten" staat erg cru. En een verpakking van een product zoals bijvoorbeeld H.M.P. zegt de mensen weer niks.
Wat zou je denken dat daar het beste zou kunnen?
De hoevenkrabbers bij de hoefverzorging is een hele goede. Die heb ik nu bij poetsbenodigdheden staan, maar horen natuurlijk ook bij hoefverzorging. Die ga ik meteen erbij zetten.
Wij hebben geen zadelpasservice. Wel verkopen wij gemiddeld 4 zadels per dag, dus genoeg mensen die de gok durven te wagen om online een zadel te kopen.
En wat betreft de extra grote en extra kleine maten....
Ikzelf heb een trekpaard van 1,83 m en kon nooit iets voor hem vinden. En dat probleem hebben de mensen met erg kleine paarden ook.
Daarom hebben wij het in aparte categorieën op de website gezet. Omdat ik weet hoe moeilijk het is om iets te vinden.
Oja, het logo van Klarna (achteraf betalen) heb ik nu rechts geplaatst.