Pakket aangetekend verzonden
Geplaatst: 17 augustus 2011
We hebben een dilemma:
Wij hebben een pakket aangetekend verzonden. Is aangekomen volgens Track en trace, en ondertekend.
De klant zegt echter dat het pakket niet is aangekomen. Nadat hij gekeken heeft op T&T zegt hij dat het niet zijn handtekening is. Onder de handtekening staat alleen ´DRU`(lijkt totaal niet op de naam van de klant).
We hebben inmiddels een onderzoek laten instellen bij PostNL en krijgen daar vandaag of morgen reactie op. De klant heeft aan zijn buren gevraagd of het pakketje daar is aangenomen, en die zeggen ook niks te hebben ontvangen.
Maar wat als PostNL zegt dat het pakketje is afgeleverd op het juiste adres. Het wordt een beetje een welles-nietes verhaal dan.
Hoe zouden jullie dit oplossen? De klant zijn geld terug geven? (Hij heeft een uniek product besteld, en kunnen dus geen vervangend exemplaar sturen) of zeggen dat het zijn probleem is.
Wie staat er sterker in dit verhaal?
Wij hebben een pakket aangetekend verzonden. Is aangekomen volgens Track en trace, en ondertekend.
De klant zegt echter dat het pakket niet is aangekomen. Nadat hij gekeken heeft op T&T zegt hij dat het niet zijn handtekening is. Onder de handtekening staat alleen ´DRU`(lijkt totaal niet op de naam van de klant).
We hebben inmiddels een onderzoek laten instellen bij PostNL en krijgen daar vandaag of morgen reactie op. De klant heeft aan zijn buren gevraagd of het pakketje daar is aangenomen, en die zeggen ook niks te hebben ontvangen.
Maar wat als PostNL zegt dat het pakketje is afgeleverd op het juiste adres. Het wordt een beetje een welles-nietes verhaal dan.
Hoe zouden jullie dit oplossen? De klant zijn geld terug geven? (Hij heeft een uniek product besteld, en kunnen dus geen vervangend exemplaar sturen) of zeggen dat het zijn probleem is.
Wie staat er sterker in dit verhaal?