Pagina 1 van 1
(www.linsdreamshop.com) feedback gevraagd
Geplaatst: 13 september 2011
door Lin
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en zal mij even voorstellen. Ik ben Linda en heb mijn webwinkel sinds 8 augustus geopend. Het assortiment bestaat uit cadeau artikelen, mode accessoires, sieraden, handgemaakte sieraden en kralen en onderdelen. Het is dus vrij uitgebreid om een wat groter publiek te bereiken. Ik was na heel veel vragen te hebben gesteld begonnen met een OsCommerce site, wat absoluut niet bleek te werken doordat hier zeker kennis van programmeren voor nodig was. Nu heb ik een kant-en-klare site die je voor zover zelf in kunt vullen. Verder heb ik mij aangemeld bij allerhande zoekmachines, worden er blogs en artikelen geschreven, zijn er verschillende social media actief voor de webwinkel en heb ik de webwinkel tevens aangemeld op de diverse startpagina's. Ook staan er diverse advertenties bij gratis-adverteerpagina's. Op dit moment wordt er ook geflyerd. Graag zou ik wat feedback willen over de werking en look van mijn site?
Alvast bedankt voor jullie mening!
Vriendelijke groet, Linda
Re: (www.linsdreamshop.com) feedback gevraagd
Geplaatst: 13 september 2011
door PaulG
Dat slechte logo, de kleur van de tekst, centreren van tekst
Gauw weg voor ik hoofdpijn krijg.
Ook de lijnhoogte van tekst op homepage klopt niet. De letters lopen door elkaar heen.
Re: (www.linsdreamshop.com) feedback gevraagd
Geplaatst: 13 september 2011
door Lin
PaulG schreef:Dat slechte logo, de kleur van de tekst, centreren van tekst
Gauw weg voor ik hoofdpijn krijg.
Ook de lijnhoogte van tekst op homepage klopt niet. De letters lopen door elkaar heen.
Bedankt voor de feedback Paul! Wanneer je webwinkel al even geopend is, en het logo staat op de uit te delen flyers, kan deze dan nog zonder problemen veranderd worden? (deze staat ook bij verschillende bedrijfsvermeldingen) De kleur van de tekst vonden we mooi bij de overige kleuren passen. Zwart wordt minder mooi? Andere suggesties? Ik zal eens vragen bij de host of deze wat aan de uitlijning kan doen.. Ik zal trouwens eens een andere bewerkt logo proberen. Zou je daar je mening over willen geven. (het is dezelfde alleen zijn daar de bloemen veranderd)
Groet, Lin
Re: (www.linsdreamshop.com) feedback gevraagd
Geplaatst: 13 september 2011
door HorseTopShop
Keurmerk is niet aanklikbaar. (Is het wel een keurmerk?)
De paarse tekst op de zwarte achtergrond doet inderdaad pijn aan mijn ogen.
Gastenboeken komen erg kinderachtig en onprofessioneel over. Neem liever iets als Kiyoh.
Contact en bedrijfsgegevens kunnen onder 1 kopje.
De verzendinformatie is heel warrig in elkaar gezet. Het staat nogal door elkaar zeg maar.
Welkom staat op een hele rare plek bijna helemaal onderaan.
Met de links op je website leid je klanten direct naar je concurrenten toe.
Bij links is het thuisvergelijken logo aanklikbaar, maar zodra je erop klikt, kom je bij je eigen website uit. Het staat ook niet goed met de tekst erachter.
En ook hier leid je je klanten direct naar de concurrent toe.
Onderaan staat welkom, bovenaan staat start. Leiden beide naar dezelfde pagina toe. Ik zou start weghalen en welkom bovenaan zetten.
Re: (www.linsdreamshop.com) feedback gevraagd
Geplaatst: 13 september 2011
door PaulG
(Met slecht logo bedoelde ik niet het ontwerp, maar de manier waarop het getekend is - vaag)
Je ontwerp met logo is fout.
Heb even gekeken maar op de website zelf wordt het logo uitgetrokken en dat maakt het zo lelijk. (De nieuwe is iets beter dan de vorige) Maar je moet het logo gewoon neerzetten zonder oprekken dan blijft hij scherp.
Re: (www.linsdreamshop.com) feedback gevraagd
Geplaatst: 13 september 2011
door veke
kleurencombinatie is veel te fel.
Veel te veel tekst op de homepage en te weinig (grotere) foto's op de homepage.
En je kan niet verder klikken op de foto's (homepage)
Re: (www.linsdreamshop.com) feedback gevraagd
Geplaatst: 14 september 2011
door Lin
Hallo allemaal,
Bedankt voor jullie feedback! Het was zeer duidelijk. Ik heb de startpagina aangepast en zal ook de kleur van de tekst op de categoriepagina's aanpassen. Tevens heb ik hier en daar nog de dingen aangepast die jullie hebben aangegeven. Omdat dit een voor-geinstallerde webwinkel is, heb ik natuurlijk niet de mogelijkheid om alles aan te passen. (zoals bedrijfsgegevens en contact kunnen niet onder 1 kop, en de welkompagina kan ik bijvoorbeeld ook niet links onderin het menu verwijderen)
Ik hoop dat het zo beter overkomt? Dan is er nog een opmerking over de links op de linkenpagina. Ik denk zelf dat een klant hier niet snel bij zal kijken, omdat die voor de producten komt. En door deze links kom ik wel meer naar voren in google wat toch heel belangrijk is. Wat zou je hier anders voor in de plaats kunnen doen?
Heel erg bedankt voor jullie meningen!
groeten, Linda
Re: (www.linsdreamshop.com) feedback gevraagd
Geplaatst: 14 september 2011
door veke
Het blijft een hobby website.
Op zich is dat niet erg als je unieke of zelfgemaakte producten verkoopt.
Maar in jouw geval, producten die je op verschillende plaatsen kan kopen.
Als men dan kan kiezen zal men meestal kopen bij een meer professionele website.
De concurrentie is zeer groot in de branche wat jij verkoopt.
Re: (www.linsdreamshop.com) feedback gevraagd
Geplaatst: 14 september 2011
door malibu
je rekent 50 cent voor betaling met iDEAL
dat zou ik nooit doen, ik denk dat veel klanten zullen afhaken
als er 1 artikel van 0.95 euro wordt besteld en ze betalen met ideal heb je gewoon pech
maar aan zo'n bestelling heb je toch al niet veel en het geeft alleen maar ergernis bij je klanten
Re: (www.linsdreamshop.com) feedback gevraagd
Geplaatst: 14 september 2011
door BeOriginal
Geplaatst op woensdag 14 september 2011
Vandaag is de lay-out van de webwinkel veranderd!
Nu ziet het er al een stuk beter uit!
Re: (www.linsdreamshop.com) feedback gevraagd
Geplaatst: 15 september 2011
door Lin
malibu schreef:je rekent 50 cent voor betaling met iDEAL
dat zou ik nooit doen, ik denk dat veel klanten zullen afhaken
als er 1 artikel van 0.95 euro wordt besteld en ze betalen met ideal heb je gewoon pech
maar aan zo'n bestelling heb je toch al niet veel en het geeft alleen maar ergernis bij je klanten
Met de tijd zal dit weggehaald worden, maar nu nog niet. Nu kan ik de producten voor een lagere prijs verkopen en ik heb tot nu toe geen klachten. Ik heb ook de optie vooraf overmaken en die kost niets.
Re: (www.linsdreamshop.com) feedback gevraagd
Geplaatst: 15 september 2011
door Lin
@be original: Dank je wel
