Een aantal vragen voor alle webshop eigenaren
Geplaatst: 26 september 2011
Beste webshop eigenaren,
Naar aanleiding van een idee dat zijn vorm begint aan te nemen heb ik een aantal kleine vragen voor jullie webshopeigenaren. Deze vragen zijn gericht tot de kleine en grote webshopeigenaren.
Ik hoop dat jullie deze voor mij eerlijk kunnen beantwoorden zodat ik de juiste informatie eruit kan halen.
1. Waar bevind uw opslag van uw voorraad artikelen zich ?
a. In een gehuurd pand
b. In een eigen woning
c. Anders, namelijk:.................................................................................
(Bijvoeging vraag 1 ) Is dit een combinatie van kantoorruimte met opslag ruimte of alleen opslag of kantoorruimte?
2. Welk formaat nemen uw artikelen die u aanbied meestal aan?
a. Klein
b. Middel
c. groot
3. Welk aspect slokt te meeste tijd op van een webshop eigenaar ? ( meerdere antwoorden mogelijk )
a. Voorraadbeheer met voorraadadministratie
b. Marketing en onderhoud webshop
c. Verzenden, facturatie en verkoopadministratie
d. Anders, namelijk:.................................................................................
4. Wat vindt u als webshop eigenaar het aspect (zie antwoorden vraag 2) waar de meeste tijd in gestoken moet worden?
"Zie antwoorden vraag 2"
5. Welke van de aspecten genoemd in vraag 2 zou u willen en kunnen uitbesteden?
"Zie antwoorden vraag 2"
6. Zou u gehoor geven aan een andere goedkopere en verbeterende oplossing van één of meerdere aspecten genoemd bij vraag 2? Zo ja, bij welke aspecten?
...........................................................................................................
7. Waar bevinden uw hoogste kosten zich binnen het runnen van een webshop?
a. Voorraadbeheer met voorraadadministratie en Verzending verkoop
b. Marketing en onderhoud
c. Administratie
d. Anders, namelijk:.................................................................................
8. Hoeveel ruimte (in kubieke meter) neemt u huidige voorraad in beslag?
...........................................................................................................
9. Zou u uw voorraad- en werk/kantoorruimte willen scheiden van locatie als dit een voordeel gaf op financieel, tijds en logistiek gebied?
Ja/nee Mogelijke toelichting:...........................................................................
10. (Indien u een bedrijfspand huurt of bezit) Wat bedraagt uw huursom voor uw bedrijfspand per maand exclusief BTW?
............................................................................................................................
Alvast hartelijk bedankt voor het invullen van deze vragenlijst.
Meer informatie wat het idee betreft? Stuur me een pm!
Naar aanleiding van een idee dat zijn vorm begint aan te nemen heb ik een aantal kleine vragen voor jullie webshopeigenaren. Deze vragen zijn gericht tot de kleine en grote webshopeigenaren.
Ik hoop dat jullie deze voor mij eerlijk kunnen beantwoorden zodat ik de juiste informatie eruit kan halen.
1. Waar bevind uw opslag van uw voorraad artikelen zich ?
a. In een gehuurd pand
b. In een eigen woning
c. Anders, namelijk:.................................................................................
(Bijvoeging vraag 1 ) Is dit een combinatie van kantoorruimte met opslag ruimte of alleen opslag of kantoorruimte?
2. Welk formaat nemen uw artikelen die u aanbied meestal aan?
a. Klein
b. Middel
c. groot
3. Welk aspect slokt te meeste tijd op van een webshop eigenaar ? ( meerdere antwoorden mogelijk )
a. Voorraadbeheer met voorraadadministratie
b. Marketing en onderhoud webshop
c. Verzenden, facturatie en verkoopadministratie
d. Anders, namelijk:.................................................................................
4. Wat vindt u als webshop eigenaar het aspect (zie antwoorden vraag 2) waar de meeste tijd in gestoken moet worden?
"Zie antwoorden vraag 2"
5. Welke van de aspecten genoemd in vraag 2 zou u willen en kunnen uitbesteden?
"Zie antwoorden vraag 2"
6. Zou u gehoor geven aan een andere goedkopere en verbeterende oplossing van één of meerdere aspecten genoemd bij vraag 2? Zo ja, bij welke aspecten?
...........................................................................................................
7. Waar bevinden uw hoogste kosten zich binnen het runnen van een webshop?
a. Voorraadbeheer met voorraadadministratie en Verzending verkoop
b. Marketing en onderhoud
c. Administratie
d. Anders, namelijk:.................................................................................
8. Hoeveel ruimte (in kubieke meter) neemt u huidige voorraad in beslag?
...........................................................................................................
9. Zou u uw voorraad- en werk/kantoorruimte willen scheiden van locatie als dit een voordeel gaf op financieel, tijds en logistiek gebied?
Ja/nee Mogelijke toelichting:...........................................................................
10. (Indien u een bedrijfspand huurt of bezit) Wat bedraagt uw huursom voor uw bedrijfspand per maand exclusief BTW?
............................................................................................................................
Alvast hartelijk bedankt voor het invullen van deze vragenlijst.
Meer informatie wat het idee betreft? Stuur me een pm!