Ik denk dat als je al klant van bijvoorbeeld Bol.com blij bent dat ze met een ticketsysteem werken!
Email Afhandeling:
Klantenservice: Goede morgen Meneer, waar kan ik u mee van dienst zijn.
Klant: Ja Goede morgen, ik heb een probleemje met mijn abonnement, het lijkt niet meer te werken. Ik heb vorige week nog een mailtje gestuurd, maar nog geen reactie ontvangen, dus dacht ga even bellen.
Klantenservice: Ok, heeft een een referentie nummer, bestel of klantnummer.
Klant: Pffff, nee..het is zeker 4 jaar geleden dat ik alles na tevredenheid heb afgesloten. Maar ik heb in het mailtje alles uitgelegd.
Klantenservice: Dan ga ik even het mailtje zoeken in onze mailbox, momentje.
Klantenservice: Sorry, kan het niet zo gauw vinden, we krijgen gemiddeld 500 mail per dag binnen, wat was ook alweer uw naam, het onderwerp en wanneer had u het verstuurd?
Klant: Naam: Jansen, Onderwerp: Klacht, Verstuurd: Vorige week, euuh geloof dinsdag
Klantenservice: Wacht zal nog even kijken, misschien moet ik even in de mail box van mijn collega, misschien heeft die hem al behandeld?
Klanten: Ik heb het mailtje gestuurd naar
Info@xxx.nl en aan
Klacht@xxx.nl
Klantenservice: O, dat zijn twee verschillende afdelingen, dan moet ik daar ook nog even navragen voor de zekerheid of ze ook daar er niet mee bezig zijn.......
en de olie vlek breidt zich steeds verder uit!
Klantenservice: Zo meneer Jansen, ik heb een aantal mailtje gevonden die mogelijk van u zijn, Allen hebben ze de naam Jansen, onderwerp klacht en zijn vorige week verzonden.
Om welke klacht ging het precies? Ook moet even de status navragen bij afdeling info, mogelijk dat zij deze al behandeld hebben, zij zijn er helaas maandag weer....