PeterPastoor schreef:MobileCaseShop schreef:Probeer anders een webshop met stuiterballen
Nee, gaat je niet lukken om te concurreren met Wouterjan.
Maar iets unieks ( ben ik het mee eens ) heeft wel meer kans van slagen.
Wel grappig dat juist jij dit zegt

Je bent zelf ook numero veel. Maar het kan wel. Je moet je echt alleen onderscheiden van de rest

Klopt. Maar als ik hoor dat bepaalde webshops na 2 weken nog géén klanten hebben en wij de eerste week al, dan mag ik toch niet klagen. Heb er alle vertrouwen in
En dat onderscheiden (vind ik) is zeer lastig als je niet veel investeert. Nu vind ik persoonlijk een website heel belangrijk, en is onze website echt onder de maat (terwijl iedere omstander zegt dat die er goed uitziet). Maar alles op z'n tijd..
En ja het is wel zo natuurlijk, er zijn vrijwel geen stuiterballen shops zoals Wouterjan heeft. Die zijn er wel, maar of ze zijn zeer duur, of ze hebben maar weinig stuiterballen op voorraad. En ik denk dat een winkel zoals Wouterjan heeft zich daar uitstekend voor leent om juist op die manier, om alleen op stuiterballen te concentreren, boven anderen uit te springen.
Dat geldt ook zo bij telefoonhoesjes, als je een mobiel koopt bij t-mobile, dan koop je niet gauw een hoesje bij t-mobile. Maar eerder op een webshop die hierin gespecialiseerd is. Nu is het zo dat die er al veel zijn, tja.
Maar de webshops die er veel zijn met hoesjes, zijn hoesjes uit china. En ik durft te wedden dat zij die van DealExtreme hebben gehaald. Leuk, dat kan de gewone consument ook, zo onderscheidt je jezelf niet.
Als je je wilt onderscheiden dan moet je met producten komen die niet zomaar te koop zijn voor de consument. Bijvoorbeeld hoesjes van merken als Sena, CaseMate, SwitchEasy e.d.