Pagina 1 van 1

[shimmer-shine.nl] Sieradenwebshop

Geplaatst: 20 november 2011
door vvanwetten
Wij zijn pas begonnen met onze sieradenwebshop, waarin we mooie glimmers willen aanbieden, tegen leuke prijzen.

http://www.shimmer-shine.nl/

Ik ben op zoek naar mensen die met een kritisch oog naar onze site kunnen kijken. Zelf zit ik er nu al zo lang naar te kijken en zaken te veranderen, dat ik de mening van anderen erg zou kunnen waarderen.

Alvast bedankt!

Vin van Wetten

Re: [shimmer-shine.nl] Sieradenwebshop

Geplaatst: 20 november 2011
door RicardoV
Bruidssieraden voor 7 euro..? Ik moest eerlijk gezegt een beetje lachen.

Ik was een beeje aan het zoeken naar je producten. Bleek dat ze aan de rechterkant staan. Ik zou dit links plaatsen.

Ander kritiekpunje: het is mijnwebwinkel. Veel positief kan ik daar sowieso niet over vertellen.

Je hebt geen info over verzenden en retourneren ed.

Re: [shimmer-shine.nl] Sieradenwebshop

Geplaatst: 21 november 2011
door Rudy
Weer het standaard verhaal over wetgeving die bewust of onbewust niet wordt nageleefd:
De bestelde artikelen worden verzonden via PostNL. Shimmer & Shine is niet aansprakelijk voor het beschadigen of zoek raken van zendingen door PostNL.
Dat mag natuurlijk niet. Jij bent verantwoordelijk tot moment van levering. Als iets kwijt raakt moet je het danwel opnieuw verzenden, of het volledige aankoopbedrag terugbetalen.
Shimmer & Shine accepteert betalingen via Ideal, en via een bankoverschrijving. De gegevens hiervoor staan in de bevestiging die u per email ontvangt. Alle betalingen worden vooruit gedaan. Na het ontvangen van de betaling zal uw bestelling binnen 1-2 werkdagen verzonden worden.
Een klant mag niet verplicht worden 100% vooraf te betalen. Er mag maximaal 50% verplicht vooraf betaald worden. Neem als oplossing rembours als verzend/betaal optie. Dan geeft je de klant de mogelijkheid om achteraf te betalen.

Verder is er qua layout etc. niet veel te verbeteren/veranderen zoals RicardoV al zegt. Ook ik ben niet zo'n fan van deze software...

Re: [shimmer-shine.nl] Sieradenwebshop

Geplaatst: 21 november 2011
door Ilonajoy
Inderdaad wat mijn voorgangers al melden, zet je producten en categorieen aan de linkerkant. Je winkelmandje zou ik ook direct zichtbaar in beeld brengen, dus niet dat je naar beneden moet scrollen om te kijken wat er in zit.
Maak het de klant zo makkelijk mogelijk!

De foto in de header is niet echt duidelijk, net als sommige productfoto's. Ik moet soms 3 keer kijken hoe het sieraad nu in elkaar zit.

Verder rammelen de algemene voorwaarden aan alle kanten.
Je geeft aan dat het sieraad niet gedragen mag worden? Ik neem aan dat mensen mogen passen? Misschien zou je dat anders kunnen formuleren. Verder staat erbij dat verzegelde zakjes niet opengemaakt mogen worden? Hoe kunnen klanten dan passen?

Gastenboek is erg ouderwets, zet er een link naar een echte beoordelingssite neer. Bv Kiyoh.

Succes.

Re: [shimmer-shine.nl] Sieradenwebshop

Geplaatst: 21 november 2011
door Marie-Anne
RicardoV schreef:Bruidssieraden voor 7 euro..? Ik moest eerlijk gezegt een beetje lachen.

Ik was een beeje aan het zoeken naar je producten. Bleek dat ze aan de rechterkant staan. Ik zou dit links plaatsen.

Ander kritiekpunje: het is mijnwebwinkel. Veel positief kan ik daar sowieso niet over vertellen.

Je hebt geen info over verzenden en retourneren ed.
War is er nu eigenlijk mis met mijnwebwinkel?
http://www.hetkadopaleis.nl

Re: [shimmer-shine.nl] Sieradenwebshop

Geplaatst: 21 november 2011
door Be-Slank
War is er nu eigenlijk mis met mijnwebwinkel?
Kan je dat echt niet zelf bedenken?

Re: [shimmer-shine.nl] Sieradenwebshop

Geplaatst: 21 november 2011
door Be-Slank
Voor vragen, opmerkingen of vrijblijvende informatie kunt u onderstaand contact formulier invullen of stuur een mail met uw vraag, en uw persoonlijke gegevens naar: info@shimmer-shine.nl, wij streven ernaar uw vraag binnen twee werkdagen te beantwoorden.
Ik vind dit niet meer kunnen in de huidige tijd van overal bereikbaar en internet.

Als ik een vraag heb, vind ik het erg storend als ik 2 werkdagen en als je pech heb + 2 dagen in weekend moet wachten op een vraag of een probleem. Volgens mij moet het sneller kunnen.