Gratis €50,00 tegoed Google Adwords VERZAMELTOPIC

1
MODEDIT:

Ik heb dit topic even omgedoopt tot het Google Adwords couponnen verzameltopic. Heb je coupons of zoek je die juist? Plaats hier een post.

MODEDIT mei 2014:

Google Adwords coupons kunnen tegenwoordig online aangevraagd worden via http://www.google.nl/adwords/coupons/
Laatst gewijzigd door Rudy op 03 mei 2014, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verzameltopic er van gemaakt. / Link toegevoegd
Mazzelplein, parfummerken voor groothandelsprijzen
http://www.mazzelplein.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Gratis €50,00 tegoed Google Adwords VERZAMELTOPIC

17
Ik heb er nog wel een paar die ik aan iemand wil geven.
De adwords account mag niet ouder zijn dan 14 dagen anders werkt het niet.

Ik plaats de codes niet op het forum om nodeloos klikken te voorkomen..ze kunnen toch maar één keer gebruikt worden.

stuur me een email , met de naam van de account waar je de code voor gebruikt. ( ik volg op of de codes effectief gebruikt worden ... als je een code aanvraagt en je gebruikt ze niet dan neem je de kans voor iemand anders weg en dat heb ik liever niet natuurlijk)

Re: Gratis €50,00 tegoed Google Adwords VERZAMELTOPIC

18
lindaJ schreef:
stuur me een email , met de naam van de account waar je de code voor gebruikt. ( ik volg op of de codes effectief gebruikt worden ...

ik heb emails ontvangen waar geen ik niet op kan antwoorden ...gelieve uw emailadres bij in het bericht mee te sturen aub.

stuur even opnieuw een mailtje als je de code alsnog wenst aub.

Re: Gratis €50,00 tegoed Google Adwords VERZAMELTOPIC

19
Ik snap dit topic niet helemaal. En zeker niet als je leest dat ze willen volgen of je de code gebruikt.
Wie een webwinkel heeft en dus ondernemer krijgt toch elke maand een paar van die reclame folders met zo'n bon in de bus? Ik kan me niet voorstellen dat ik er elke maand 4 of 5 heb en dat anderen die bonnen nooit krijgen.

Re: Gratis €50,00 tegoed Google Adwords VERZAMELTOPIC

20
PaulG schreef:Ik snap dit topic niet helemaal. En zeker niet als je leest dat ze willen volgen of je de code gebruikt.
Wie een webwinkel heeft en dus ondernemer krijgt toch elke maand een paar van die reclame folders met zo'n bon in de bus? Ik kan me niet voorstellen dat ik er elke maand 4 of 5 heb en dat anderen die bonnen nooit krijgen.
Ik volg altijd de bonnen op...ik wil geen misbruik maken van het systeem.
Ik ontvang de bonnen om aan mijn klanten te geven.
Als u voldoende bonnen zo ontvangt dan hoeft u zich geen zorgen te maken:) ... dan kan je er iemand anders blij mee maken.

Re: Gratis €50,00 tegoed Google Adwords VERZAMELTOPIC

21
PaulG schreef:Ik snap dit topic niet helemaal.
Er is blijkbaar veel vraag naar deze bonnen, dus op zich is de gedachte achter dit topic niet vreemd.

Wel wil ik benadrukken dat, hoewel er blijkbaar veel vraag is en je dus zou kunnen redeneren dat je er kosten voor kan rekenen, dat dit forum daar niet voor bedoelt is. Als je geld vraagt voor de bonnen is dit forum niet de plek om ze te slijten. Dan mag je zelf kosten voor reclame gaan maken, bijvoorbeeld via AdWords. ;)

Re: Gratis €50,00 tegoed Google Adwords VERZAMELTOPIC

24
Kom maar door met je code,ik heb net mn account gemaakt en een eerste campagne klaar staan.

Ik snap de opmerkingen over de folders niet? zijn het fysieke reclame folders die je via KvK krijgt? ik heb juistr expliciet vermeld geen troep in mn brievenbus te willen maar als dat geld waard is voor zelf gratis adverteren dan herzie ik mn mening :)


tips welkom
http://www.ghalia.nl eerlijke, handgemaakte woonaccessoires. Eigen import en productie