Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
RetroNintendoKopen
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 juni 2011
Locatie: Utrecht
Contacteer:

RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

13 januari 2012

Beste Forumleden,

Laat ik beginnen met te zeggen wat een prettig en leerzaam forum dit is. Ik ben niet zo'n actief poster maar lees geregeld mee :).

Ik ben Tim, student en oprichter van een webwinkel in klassieke Nintendo's (je weet wel, die spelletjes waar je vroeger altijd in moest blazen ;) ). De site is Maart 2011 live gegaan en ik heb inmiddels niet te klagen over de ontwikkelingen en omzet, maar alles kan natuurlijk altijd beter.

Daarom ben ik op zoek naar jullie ongezouten mening! Wat gaat goed? Wat moet beter? Wat straalt vertrouwen uit? Wat juist niet? Ik wil het allemaal graag van jullie weten.

Alvast mijn grote dank.

Groetjes,
Tim

http://www.retronintendokopen.nl
 
RicardoV
Berichten: 2044
Lid geworden op: 11 oktober 2011

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

13 januari 2012

Slechts 35€ voor zo'n oude nintendo?
Volgens mij zijn die dingen bijna collectors items jóh.. En jij geeft ze zomaar weg voor 35€?

Nu ik een beschrijving lees 'Orginele controller' maar niet 'orginele console' begin ik toch te twijvelen. Zijn ze niet echt? Dat kan ik namelijk verder nergens uit opmaken.

Verder redelijke website voor een mijnwebwinkel. Gastenboek ben ik geen fan van.. Mijnwebwinkel webwinkels blijkbaar wel.

Ik zie het nut van de 4x je website logo plaatsen links onderin tussen het facebook logo niet. Komt nogal onrustig over.
Deze Gamecube is nog sticker-sealed; dat wil zeggen dat de doos nooit open is geweest en de Gamecube dus nog gloednieuw is
Dat mag je toch algemeen wel verwachten van een webwinkel, dat iets nieuw is? Je verkoopt immers niet op marktplaats. Vind zulke zinnen niet erg professioneel overkomen.

Succes! Leuke shop.
 
Be-Slank
Berichten: 271
Lid geworden op: 01 september 2011
Locatie: Haren gn
Contacteer: