Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
RetroNintendoKopen
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 juni 2011
Locatie: Utrecht
Contacteer:

RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

13 januari 2012

Beste Forumleden,

Laat ik beginnen met te zeggen wat een prettig en leerzaam forum dit is. Ik ben niet zo'n actief poster maar lees geregeld mee :).

Ik ben Tim, student en oprichter van een webwinkel in klassieke Nintendo's (je weet wel, die spelletjes waar je vroeger altijd in moest blazen ;) ). De site is Maart 2011 live gegaan en ik heb inmiddels niet te klagen over de ontwikkelingen en omzet, maar alles kan natuurlijk altijd beter.

Daarom ben ik op zoek naar jullie ongezouten mening! Wat gaat goed? Wat moet beter? Wat straalt vertrouwen uit? Wat juist niet? Ik wil het allemaal graag van jullie weten.

Alvast mijn grote dank.

Groetjes,
Tim

http://www.retronintendokopen.nl
 
RicardoV
Berichten: 2044
Lid geworden op: 11 oktober 2011

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

13 januari 2012

Slechts 35€ voor zo'n oude nintendo?
Volgens mij zijn die dingen bijna collectors items jóh.. En jij geeft ze zomaar weg voor 35€?

Nu ik een beschrijving lees 'Orginele controller' maar niet 'orginele console' begin ik toch te twijvelen. Zijn ze niet echt? Dat kan ik namelijk verder nergens uit opmaken.

Verder redelijke website voor een mijnwebwinkel. Gastenboek ben ik geen fan van.. Mijnwebwinkel webwinkels blijkbaar wel.

Ik zie het nut van de 4x je website logo plaatsen links onderin tussen het facebook logo niet. Komt nogal onrustig over.
Deze Gamecube is nog sticker-sealed; dat wil zeggen dat de doos nooit open is geweest en de Gamecube dus nog gloednieuw is
Dat mag je toch algemeen wel verwachten van een webwinkel, dat iets nieuw is? Je verkoopt immers niet op marktplaats. Vind zulke zinnen niet erg professioneel overkomen.

Succes! Leuke shop.
 
Be-Slank
Berichten: 271
Lid geworden op: 01 september 2011
Locatie: Haren gn
Contacteer:

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

13 januari 2012

Voor een mijnwebwinkel inderdaad een aardige site.

Voor mijn gevoel zijn de spelcomputers te goedkoop, ook de spellen. Ook is het mij inderdaad niet helemaal duidelijk of de spelcomputers etc nieuw zijn? Verzendkosten 1,95 euro, hier moet je dus flink bij leggen wanneer je een NES 1e generatie koopt voor 34,95 euro. Indien ze gebruikt zijn, vermelden hoe de staat is.

Gezien hierin weinig / geen concurrentie hierin is, zijn mensen wel bereidt om gewoon 5,95 euro aan verzendkosten te betalen, enkel om het feit: IK WIL ZO'N DING HEBBEN!!!!

Lettertype vind ik niet zo prettig leesbaar, zijn wazig (zie tekst onder de plaatjes), ook de tekst in je banner met snel en veilig in huis voor 1,95 is rafelig.

telefonisch niet bereikbaar???
http://www.Be-Slank.nl eiwitdieet voor verantwoord afvallen!
 
Webshop Informatie
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 januari 2012

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

13 januari 2012

Leuke site, nog leukere niche. Erg veel wit vind ik het en de header lijkt ook niet helemaal scherp. In je plaatje rechts werkdgn? Ik mis de Algemene voorwaarden!?!
Alles over webwinkels vind je op http://www.webshop-informatie.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
biancib
Berichten: 317
Lid geworden op: 16 augustus 2011

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

13 januari 2012

Idd lettertype is niet overal heel duidelijk te lezen.
En ik vind het ook allemaal heel goedkoop, en dan nog eens zo'n goedkope verzending!

Wat ook leuk in je gamma zou staan zijn van die oude Game & Watch spelletjes :D
 
RetroNintendoKopen
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 juni 2011
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

13 januari 2012

Bedankt voor jullie feedback tot nu toe! Super.
'Orginele controller' maar niet 'orginele console' begin ik toch te twijvelen. Zijn ze niet echt? Dat kan ik namelijk verder nergens uit opmaken.
Dat is een goeie! Ik kan me voorstellen dat dat verwarrend is inderdaad. De consoles en spellen zijn allemaal origineel. De reden dat ik er expliciet originele controller bij had staan, is dat ik ze ook verkoop met nieuwe, 3rd party controller. Maar ik zal inderdaad wat beter duidelijk maken dat vrijwel het hele assortiment origineel en gelicenseerd van Nintendo is.
Gastenboek ben ik geen fan van.. Mijnwebwinkel webwinkels blijkbaar wel.
Waarom niet?
Ik zie het nut van de 4x je website logo plaatsen links onderin tussen het facebook logo niet. Komt nogal onrustig over.
Ben ik wel met je eens. Heeft het uberhaupt toegevoegde waarde voor je, die Nintendo logo's bijvoorbeeld? Of zal ik het houden bij mijn zakelijke Facebook en Twitter accounts?
Deze Gamecube is nog sticker-sealed; dat wil zeggen dat de doos nooit open is geweest en de Gamecube dus nog gloednieuw is
Dat mag je toch algemeen wel verwachten van een webwinkel, dat iets nieuw is? Je verkoopt immers niet op marktplaats. Vind zulke zinnen niet erg professioneel overkomen.

Nou ja, vrijwel het hele assortiment is tweedehands, dus dat deze Gamecube nog nieuw is, is best uniek. Die kom je ook niet meer zo veel tegen. Een nieuwe, gesealde NES verkoop je makkelijk voor 4 getallen voor de komma.
 
RetroNintendoKopen
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 juni 2011
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

13 januari 2012

Voor een mijnwebwinkel inderdaad een aardige site.
Thanks!
Gezien hierin weinig / geen concurrentie hierin is...
Ik denk dat je dat onderschat, evenals hoe groot de markt hier voor nog is. Relatief tot iets als kleding, parfum, of speelgoed is er inderdaad een stuk minder concurrentie, maar er zijn zeker 3 andere grote websites die dit spul verkopen, nog een handjevol kleinere spelers, een aantal fysieke winkels in Nederland en natuurlijk indirect ook Marktplaats.
Lettertype vind ik niet zo prettig leesbaar, zijn wazig (zie tekst onder de plaatjes), ook de tekst in je banner met snel en veilig in huis voor 1,95 is rafelig.
Dankje. Ga ik mee aan de slag!
telefonisch niet bereikbaar???
Ja, hier met ik lang mee gestruggled. Af en toe wel een telefoonnummer gegeven, af en toe niet. Het probleem is dat de site in mijn eentje run en dat ik lang niet altijd bereikbaar ben. Hier door mistte ik geregeld wat belletjes of moest ik ze afraffelen omdat ik ergens heen moest. Ik had het idee dat dat niet zo goed overkwam, dus heb er nu voor gekozen het telefoonnummer niet te geven en gewoon netjes de e-mail kan beantwoorden.
 
RetroNintendoKopen
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 juni 2011
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

13 januari 2012

Leuke site, nog leukere niche.
Dankjewel! :)
De header lijkt ook niet helemaal scherp. In je plaatje rechts werkdgn?
Ga ik mee aan de slag.
Ik mis de Algemene voorwaarden!?!
Die krijgen bezoekers te zien in het bestelproces en moeten er dan mee akkoord gaan. Zou je deze liever ook nog als extra sectie op de homepage zien?
 
RetroNintendoKopen
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 juni 2011
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

13 januari 2012

Idd lettertype is niet overal heel duidelijk te lezen.
Yes, ga ik mee bezig!
En ik vind het ook allemaal heel goedkoop, en dan nog eens zo'n goedkope verzending!
Wat grappig dat jullie dit alledrie zeggen, dat het zo goedkoop lijkt. Waar baseren jullie dit op? Wetende dat het bijna allemaal tweedehands is, vinden jullie het dan nog altijd goedkoop? Ben er wel blij mee dat het zo over komt eigenlijk. Met deze prijzen kan ik makkelijk mooie marges halen. Maar wellicht kan ik dus nog wel meer vragen.[/quote]
Wat ook leuk in je gamma zou staan zijn van die oude Game & Watch spelletjes :D
Jaa, daar was ik al een tijdje mee bezig, maar daarvoor moet ik een heel ander inkoop-beleid voeren. Wel heel leuk die dingen ja, nog steeds erg populair en sommige ook heel waardevol! Dus als je nog wat op zolder hebt liggen? ;)
 
RetroNintendoKopen
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 juni 2011
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

13 januari 2012

Wat betreft de verzendkosten. Dit heb ik onlangs veranderd. In eerste instantie vroeg ik 2,50, 5E of 7,50 afhankelijk van het gewicht. Toen ben ik naar 4,95 voor alles gegaan. En onlangs heb ik dit dus verlaagd naar 1,95 en dit gecompenseerd met iets verhoogde prijzen voor enkele van de meest verkochte artikelen, die ik toch al wilde doorvoeren.

Net iets onder de helft van de bestellingen gaan als brievenbuspost, dus ik maak er zeker wel verlies op, maar het is niet echt drastisch. Mijn gedachte was dat ik dat verlies makkelijk goed kon maken door deels de verhoogde prijzen en deels een verhoogde omzet door de lage verzendkosten.
 
veke
Berichten: 734
Lid geworden op: 18 augustus 2010

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

13 januari 2012

Ik zou nog wat meer uitleg geven bij de spelletjes.
Kan je niet van een officiele nintendo site de uitleg van het spel "copy - paste" doen?
 
biancib
Berichten: 317
Lid geworden op: 16 augustus 2011

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

13 januari 2012

En ik vind het ook allemaal heel goedkoop, en dan nog eens zo'n goedkope verzending!
Wat grappig dat jullie dit alledrie zeggen, dat het zo goedkoop lijkt. Waar baseren jullie dit op? Wetende dat het bijna allemaal tweedehands is, vinden jullie het dan nog altijd goedkoop? Ben er wel blij mee dat het zo over komt eigenlijk. Met deze prijzen kan ik makkelijk mooie marges halen. Maar wellicht kan ik dus nog wel meer vragen.
quote]

Ik zou er dan wel steeds bij vermelden dat ze reeds gebruikt zijn, is nu niet heel duidelijk. En ja dan is de prijs wel ok :wink:

En van de Game & Watch'kes zou ik toch mijn werk maken :wink:
En nee jammer genoeg geen op de zolder liggen, en dan zou ik ze zelf bijhouden hoor :lol:
 
RicardoV
Berichten: 2044
Lid geworden op: 11 oktober 2011

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

13 januari 2012

Was niet op de hoogte dat het allemaal tweedehands was, excuses :) Wel logisch overigens..

Een gastenboek asoccieer ik snel met een hobby webwinkeltje. Je kunt beter kiezen voor een (gratis) klantbeoordelingssysteem. Komt professioneler over en betrouwbaarder.

Of een nintendo logo toegevoegde waarde heeft.. Geen idee. Je kan er best een plaatsen om duidelijk te maken dat je nintendo artikelen levert. Maar haal iniedergeval die blokken met je logo weg die er wel 4x hetzelfde staan.

Succes.
 
Be-Slank
Berichten: 271
Lid geworden op: 01 september 2011
Locatie: Haren gn
Contacteer:

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

13 januari 2012

Mij was dus ook niet duidelijk dat het tweedehands was, misschien duidelijker vermelden?

Hierbij vermelden dat ze allemaal gecontroleerd en gereinigd zijn en maak er een mooi technisch verhaal van.

Hoe is de staat dan van zo'n computer, wat betreft krassen, verkleuringen, barsten, gebroken hoekjes etc. Hier dus iets over vermelden, zodat de klant weet dat ze een hele mooie gecontroleerde en technisch in orde NES kopen, en dat dit dus een groot voordeel is dan van een onbekende via marktplaats.
http://www.Be-Slank.nl eiwitdieet voor verantwoord afvallen!
 
RicardoV
Berichten: 2044
Lid geworden op: 11 oktober 2011

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

13 januari 2012

Dan blijf ik nog bij mijn vraag zitten. 35€ voor zo'n antiek apparaat? Zijn dit geen collectors items meer en dus veel meer waard?
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

13 januari 2012

Dan blijf ik nog bij mijn vraag zitten. 35€ voor zo'n antiek apparaat? Zijn dit geen collectors items meer en dus veel meer waard?
Hangt bij collector's items vaak af van de staat: nieuw in verzegelde originele verpakking is vele malen meer waard dan intensief gebruikt. (De prachtigste exemplaren kun je vaak zelfs beter internationaal verkopen via eBay dan je eigen webwinkel, maar dat terzijde.) Vooral die informatie mis ik en anderen duidelijk ook: is het nu nieuw of gebruikt en hoe gebruikt is gebruikt dan?
 
RetroNintendoKopen
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 juni 2011
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

13 januari 2012

Een gastenboek asoccieer ik snel met een hobby webwinkeltje. Je kunt beter kiezen voor een (gratis) klantbeoordelingssysteem. Komt professioneler over en betrouwbaarder.
Wat bedoel je precies met klantbeoordelingssysteem? Werkt dat met het mijnwebwinkel framework?
Maar haal in ieder geval die blokken met je logo weg die er wel 4x hetzelfde staan.
Jaa, ga ik doen!
 
RetroNintendoKopen
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 juni 2011
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

13 januari 2012

Mij was dus ook niet duidelijk dat het tweedehands was, misschien duidelijker vermelden?

Hierbij vermelden dat ze allemaal gecontroleerd en gereinigd zijn en maak er een mooi technisch verhaal van.

Hoe is de staat dan van zo'n computer, wat betreft krassen, verkleuringen, barsten, gebroken hoekjes etc. Hier dus iets over vermelden, zodat de klant weet dat ze een hele mooie gecontroleerde en technisch in orde NES kopen, en dat dit dus een groot voordeel is dan van een onbekende via marktplaats.
Helemaal gelijk! Er staat wel zo'n soort verhaal bij de F.A.Q. maar dat moet ik inderdaad veel meer benadrukken. Zonde eigenlijk dat ik dat niet doe, want de producten zijn inderdaad allemaal uitgebreid getest en in hele nette staat.
 
RetroNintendoKopen
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 juni 2011
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

13 januari 2012

Dan blijf ik nog bij mijn vraag zitten. 35€ voor zo'n antiek apparaat? Zijn dit geen collectors items meer en dus veel meer waard?
Hangt bij collector's items vaak af van de staat: nieuw in verzegelde originele verpakking is vele malen meer waard dan intensief gebruikt. (De prachtigste exemplaren kun je vaak zelfs beter internationaal verkopen via eBay dan je eigen webwinkel, maar dat terzijde.)
Voor een tweedehands, maar nette NES (inclusief bekabeling en controller) is €35,- een nette prijs denk ik. Op marktplaats moet je hem voor minder kunnen scoren en mijn concurrentie zit ook ongeveer rond die prijs. Zelfde geldt voor de andere consoles. Voor een ongebruikte en gesealde ga je makkelijk richting the quadruple digits inderdaad. En er zijn ook enkele spellen waar in het verleden rond de $20,000 voor is betaald :). Vergeet niet dat de reguliere apparaten ongelooflijk veel geproduceerd zijn en dat dat spul gewoon ontzettend degelijk is en er dus nog altijd heel veel van in omloop is.
 
RicardoV
Berichten: 2044
Lid geworden op: 11 oktober 2011

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

13 januari 2012

Een gastenboek asoccieer ik snel met een hobby webwinkeltje. Je kunt beter kiezen voor een (gratis) klantbeoordelingssysteem. Komt professioneler over en betrouwbaarder.
Wat bedoel je precies met klantbeoordelingssysteem? Werkt dat met het mijnwebwinkel framework?
The feedback company. Kiyoh. Ekomi. E.d.
Dit kan je gewoon dmv html koppelen. Kan je dat niet, kan je desnoods alleen een afbeelding plaatsen met een doorverwijzing naar de website van zo''n klantbeoordelingsysteem.
 
RetroNintendoKopen
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 juni 2011
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

13 januari 2012

Zijn er nog uitgesproken gedachtes over deze Google Analytics statistieken trouwens?

December 2011 en Januari 2012
Pagina's per bezoek: 9,14
Gemiddelde tijd op site: 4min15
BouncePercentage: 30,5%
PercentageNieuweBezoekers: 63%
ConversieRate Bezoeken: 1,92%
ConversieRate Bezoekers: 2,81%
 
biancib
Berichten: 317
Lid geworden op: 16 augustus 2011

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

13 januari 2012

*gaat snel naar bart smit een wii console kopen en leg hem 25 jaar op zolder zonder de doos te openen* :lol:
 
Be-Slank
Berichten: 271
Lid geworden op: 01 september 2011
Locatie: Haren gn
Contacteer:

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

13 januari 2012

*gaat snel naar bart smit een wii console kopen en leg hem 25 jaar op zolder zonder de doos te openen* :lol:
Doe dan wel een PS3!!!!
http://www.Be-Slank.nl eiwitdieet voor verantwoord afvallen!
 
Max24
Berichten: 281
Lid geworden op: 04 februari 2011

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

13 januari 2012

Foto's zijn onscherp en niet professioneel.

Telefoonnummer vermelden. Ik zou zonder telefoonnummer nieteens een bestelling plaatsen.

Verder leuk winkeltje al vraag ik me af wat de meerwaarde is ten opzichte van de andere duizend winkels die dit al doen, denk aan Nedgame, GameMania, CastleGames etc.
 
Filemon
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 september 2010
Contacteer:

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

14 januari 2012

In mijn ogen een site die lekker speelt op nostalgie.
Ik kan het weten ik stam uit die periode :D , en ik moet zeggen, heerlijk om die oude nes cartridges nog eens op foto te kunnen zien.
Nu, volgens mij is 'nostalgie' één van de sterkst mogelijke verkoopsargumenten (esp, emotional selling proposition).
Speel daar nog harder op!

Neem een console, een camera en een doos met spelletjes. Zet die tv-aan en start clicking!
Wat ik wil zeggen is: met een aantal sfeerbeelden per spel kan je die emotionele sfeer van je product nog een pak aanwakkeren...

Ten tweede, wanneer ik door je producten begin te snorkelen, merk ik dat het grote gedeelte ervan 'uitverkocht' is....
Vind ik een beetje onnozel, het heeft weinig zin dertien pagina's aan producten te titels te hebben wanneer er maar een drietal pagina's toe doen....
Display de producten die je hebt, toch zeker in dit geval (het is niet dat je wacht op een nieuwe levering waardoor alles terug binnenkomt)....

3) Je kortingsbanner (mario kart) staat wat ver naar benee. Persoonlijk kijk ik niet meer naar zij-banners wanneer ik in de producten aan het zoeken ben. Zou bij een eerste oogopslag te zien moeten zijn.... (nu, dat is puur persoonlijke commentaar neem ik aan :wink: )

4) Je keuzemenu is heel duidelijk opgebouwd. Iemand die daadwerkelijk geinteresseerd is in jouw producten komt makkelijk bij zijn voorkeuren terecht. Waarom heb je het voor de gameboy echter anders aangepakt?

5) Ik zou op de één of andere manier nog meer communicatie voeren rond je nieuw en sealed producten! Dit zijn immers echte verzamelobjecten! (mischien eens je licht opsteken bij bepaalde online stripwinkels :wink: )

Al bij al een heel fijne site, ik voel mij helemaal opnieuw die kleine jongen met zijn NES of gameboy!
 
RetroNintendoKopen
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 juni 2011
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

14 januari 2012

*gaat snel naar bart smit een wii console kopen en leg hem 25 jaar op zolder zonder de doos te openen* :lol:
Haha, jaa, dat is niet eens zo'n slecht idee hoor. Van die limited editions die maar weinig uitgekomen zijn... Maar haal dan een gesealde Gamecube bij ons; dat scheelt weer aan aantal jaar op zolder ;).
 
RetroNintendoKopen
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 juni 2011
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

14 januari 2012

Ik zou nog wat meer uitleg geven bij de spelletjes.
Kan je niet van een officiele nintendo site de uitleg van het spel "copy - paste" doen?
Ja, dit is ook een goed punt. Ook vanuit Google's perspectief - de Webmaster tools zeuren nog wel is over te korte beschrijvingen. Probleem is dat het wel ontzettend veel tijd kost. Maar het stond inderdaad al wel op de planning om het in ieder geval voor de meest populaire spellen te gaan doen!
 
RetroNintendoKopen
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 juni 2011
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

14 januari 2012

@Max

Bedankt voor je feedback. Wat betreft de foto's heb je gelijk. Die kunnen professioneler, maar dat zal wel een lange termijn project gaan worden. Ik zou ook foto's van de originele Nintendo site kunnen gebruiken. Wat zouden jullie daarvan denken? Straalt dat professionaliteit of juist wantrouwen uit?

NedGame, GameMania en CastleGames hebben over het algemeen maar een vrij beperkt Retro assortiment en zijn bovendien doorgaans belachelijk duur, dus ik denk dat ik in vergelijking daarmee juist heel veel te bieden heb.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

14 januari 2012

*gaat snel naar bart smit een wii console kopen en leg hem 25 jaar op zolder zonder de doos te openen* :lol:
Haha, jaa, dat is niet eens zo'n slecht idee hoor. Van die limited editions die maar weinig uitgekomen zijn... Maar haal dan een gesealde Gamecube bij ons; dat scheelt weer aan aantal jaar op zolder ;).
Zag bij een opruimende Bart Smit ooit vijf mysterieuze LEGO-doosjes voor samen € 50. Ik sukkel moest zo nodig eerst thuis opzoeken hoe of wat. Bleken inmiddels $ 1.000 per stuk waard, maar toen ik terug kwam, waren ze al verkocht...
 
RetroNintendoKopen
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 juni 2011
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: RetroNintendoKopen.nl | Feedback?

14 januari 2012

@ Filemon

Bedankt voor je verhaal! Zeker enkele punten waar ik wat mee kan. Die nostalgie mag ik wel wat meer benadrukken ja. Proberen echt die warme herinneringen naar boven te halen. Ik had onlangs een actie lopen waarbij mensen hun mooiste Retro Nintendo herinnering konden verwoorden (zie blog) en mooie prijzen winnen en daar inderdaad heel veel leuke reacties op gekregen. Maar het moet vooral in beeld inderdaad. Ga ik mee aan de slag!

Wat betreft de uitverkochte artikelen, dat hoor ik wel vaker en is inderdaad erg irritant. Helaas heeft Mijnwebwinkel geen optie om uitverkochte artikelen automatisch te verbergen en omdat met de hand te gaan doen is erg veel werk. Uitverkocht is ook niet voor altijd uitverkocht, want ik krijg geregeld weer nieuwe grote partijen binnen. Ik heb deze optie onlangs aan Mijnwebwinkel.nl voorgelegd, maar er was te weinig animo voor om er werk van te maken zeiden ze. Helaas, helaas.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht