facebook welke soort nemen?

1
Ik heb nog nooit met facebook gewerkt :shock:

Nu zie ik de knop staan "Maak een pagina voor een beroemdheid, band of bedrijf."

Dan ga ik verder maar krijg vele opties, welke neem jij voor een webwinkel?
Webwinkel zal bestaan uit handgemaakt houten speelgoed en houten hebbedingetjes zoals snijplanken en vogelhuisjes. (alles zelf gemaakt)
Verkoop eerst in België en Nederland, later misschien volledig Europa.

Ik heb dus opties: (snap het verschil eigenlijk niet - en zijn ze allemaal gratis?)

1. Lokaal bedrijf of lokale plaats

2. Bedrijf, organisatie of instelling

3. Merk of product

Re: facebook welke soort nemen?

3
ik heb nu optie Bedrijf, organisatie of instelling

En nu wil hij mijn eamiladres info@ ..... niet aanvaarden

dit komt uit hun "help" pagina

Ik krijg een foutmelding dat mijn e-mailadres ongeldig is.
Dit kan zijn omdat je e-mailadres begint met iets algemeens zoals info@ of webmaster@. Dit soort e-mailadressen worden doorgaans gebruikt voor organisaties en bedrijven en daarom staan we niet toe dat ze worden gebruikt voor persoonlijke Facebook-accounts. Probeer je aan te melden voor een Facebook-account met je persoonlijke e-mailadres.

Als je je bedrijf of organisatie wilt vertegenwoordigen, maak dan een Pagina.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: facebook welke soort nemen?

7
Weet er iemand hoelang je niets mag doen op je facebook account. (wordt die na een tijd gedelete, als je niets doet?)
Want het zal nog een 5 tal maanden duren voordat de webshop opengaat.

Re: facebook welke soort nemen?

14
Jan Speelgoedboer schreef:Je zal een veeel groter probleem hebben als je juist je gegevens weg wilt hebben ;)
Is toch geen probleem, je kan een facebook account toch gewoon deleten.

Nu ben ik nog aan het twijfelen of ik alleen websitenaam ga nemen of de
websitenaam - handgemaakt houten speelgoed en houten hebbedingetjes
Het 2 de heeft de juiste keywoorden, maar is wel lang
3de optie is met keywoorden, maar zonder het woord handgemaakt
(de websitenaam zelf is een niet bestaand woord)

iemand een idee?

Re: facebook welke soort nemen?

18
Zonder die 2de "houten" was ook 1 van mijn opties, maar was niet zeker of de mensen dan doorhadden dat de hebbedingetjes ook uit hout gemaakt worden. (veel kans dat ik het dan zo zal doen)
Persoonlijk vind ik het toch ook belangrijk dat "handgemaakt" erbij staat.

Weet iemand of het een goed idee is om varianten van de facebook naam ook te nemen en deze gewoon op "Deze pagina is nog niet gepubliceerd" laten staan.
Zodat ze niet zichtbaar zijn op het internet en zodat niemand anders deze variaties zal nemen.
Zijn er mensen die dit doen

Re: facebook welke soort nemen?

20
Weet iemand wat ik best invul op deze plaats?

Officiële pagina: (kies een onderwerp)
en dan staat er bij het vraagteken :if this is a fan page, please enter the official page here. This will be shown on your page as "fan page about ........ " and will help the page see your updates.