Re: Beste webshop 2012

4
Iemand probeert zo zijn eigen site in de schijnwerper te zetten (de nummer 1)
Alle anderen zijn namelijk gewoon affiliate sites via Cleafs netwerk.
Dus de eigenaar probeert waarschijnlijk zijn eigen site op 1 te zetten en met wie op de andere klikt hoopt hij nog wat sale provisie mee te pikken.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Beste webshop 2012

5
Daar wil ik even op reageren er staan niet alleen maar affliates op de site
kijkt u maar eens bij nieuwe aanmeldingen.
Top 10 rouleert
met vriendelijke groet
beste webshop 2012

Re: Beste webshop 2012

7
De domeinnaam, met een jaartal er in, doet vermoeden alsof het om een jaarlijkse verkiezing gaat. Echter, de shops die vermeld staan op de site daar heb ik nog nooit van gehoord.. Beetje gek als het om de 'beste webshop' zou gaan.

Re: Beste webshop 2012

8
Top 10 rouleert
Geeft hij niet de top10 weer dan?

Heb net gestemt op een nieuwkomer en deze heeft 3 stemmen. De nummer 1 heeft 1 stem.
Hoe werkt een top 10 dan? Waarom staat de nieuwkomer nu niet in de top10?

Re: Beste webshop 2012

9
PaulG schreef:
Top 10 rouleert
Geeft hij niet de top10 weer dan?

Heb net gestemt op een nieuwkomer en deze heeft 3 stemmen. De nummer 1 heeft 1 stem.
Hoe werkt een top 10 dan? Waarom staat de nieuwkomer nu niet in de top10?
Het stemmen is mij niet eens duidelijk. Ik kan nog wel uren blijven zoeken maar er is toch echt geen stemknop oid te vinden.

Wat een bagger website.

Re: Beste webshop 2012

10
Dit is dus duidelijk een website met bijbedoelingen.
Ik zie ook geen stemknop en de website zelf stelt niet veel voor.
Mensen verlies jullie tijd er niet aan om te gaan kijken :)

Re: Beste webshop 2012

11
Het stemmen werkt door het aantal sterren te kiezen, inderdaad onduidelijk en wat veke zegt klopt wel. Gewoon geen aandacht meer aan besteden en je eigen site opgeven heeft niet echt zin.
Zeker niet als je dan ook nog stemmers gaat sturen. Dat nooit doen... opgeven om een backlink te hebben kan nog net. :wink: