Slechte service
Geplaatst: 06 maart 2012
Gaat meer over andere webwinkel, maar ben benieuwd naar jullie meningen.
Ik kocht op zondagavond 26 februari iets in een webshop t.w.v. ca. 25 euro (meerdere artikelen). Ik heb dit Ideal betaald (!).
Vervolgens hoor ik niks meer, behalve een bevestiging via e-mail, zo'n standaard ding. Op 29 februari werd ik wel heel ongeduldig en mailde ik de webshop met de vraag hoe/wat. Uitleg: er is iets in privé-omstandigheden gebeurd én het is druk waardoor orders blijven liggen. Niet aan toegekomen, etc. Kortom, ik moet afwachten. Vervolgens krijg ik vrijdag 2 maart de melding dat het verzonden is. Zaterdag vol spanning de post afgewacht, niks..Maandag, niks. De postbode is vandaag al geweest, wederom niks. Ik baal er ontzettend van en heb wederom gemaild.
Kijk, 't is natuurlijk ontzettend vervelend dat er iets ergs gebeurd is, maar is het dan niet klantvriendelijk om klanten van lopende orders op de hoogte te stellen van de vertraging? Wat zouden jullie doen in dat geval (al webshop-eigenaar). En als klant? Zou je dit pikken..? Jullie zullen begrijpen dat de desbetreffende webshop voor mij afgedaan heeft na 1,5 week wachten op een Ideal betaalde bestelling...
Ik kocht op zondagavond 26 februari iets in een webshop t.w.v. ca. 25 euro (meerdere artikelen). Ik heb dit Ideal betaald (!).
Vervolgens hoor ik niks meer, behalve een bevestiging via e-mail, zo'n standaard ding. Op 29 februari werd ik wel heel ongeduldig en mailde ik de webshop met de vraag hoe/wat. Uitleg: er is iets in privé-omstandigheden gebeurd én het is druk waardoor orders blijven liggen. Niet aan toegekomen, etc. Kortom, ik moet afwachten. Vervolgens krijg ik vrijdag 2 maart de melding dat het verzonden is. Zaterdag vol spanning de post afgewacht, niks..Maandag, niks. De postbode is vandaag al geweest, wederom niks. Ik baal er ontzettend van en heb wederom gemaild.
Kijk, 't is natuurlijk ontzettend vervelend dat er iets ergs gebeurd is, maar is het dan niet klantvriendelijk om klanten van lopende orders op de hoogte te stellen van de vertraging? Wat zouden jullie doen in dat geval (al webshop-eigenaar). En als klant? Zou je dit pikken..? Jullie zullen begrijpen dat de desbetreffende webshop voor mij afgedaan heeft na 1,5 week wachten op een Ideal betaalde bestelling...