Pagina 1 van 1

webshop jandorie.be graag jullie mening en feedback

Geplaatst: 12 maart 2012
door jandorie
Hoi,

Sinds enkele maanden hebben wij een webshop in doopsuiker en geschenkmanden. Hoewel we best veel bezoekers hebben hebben we zeer weinig klanten, en als we klanten hebben dan zijn het er die de telefoon pakken om het zo te bestellen. Graag zou ik jullie feedback hebben over onze site. Zodat we aan onze probleempjes kunnen werken.

Alvast bedankt

Re: webshop jandorie graag jullie mening en feedback

Geplaatst: 12 maart 2012
door malibu
dat mensen de telefoon pakken om te bestellen snap ik wel
er zijn te veel onduidelijkheden in je shop
-voorwaarden
-betaalmogelijkheden
-verzendkosten
-layout (zoeken naar winkelmandje)

je lijkt erg lokaal gericht, niks mis mee
maar als je meer wilt zal er heel veel aan je shop moeten veranderen

Re: webshop jandorie graag jullie mening en feedback

Geplaatst: 12 maart 2012
door PaulG
Welke webshop?

Re: webshop jandorie graag jullie mening en feedback

Geplaatst: 12 maart 2012
door Tanya
Ik zie ook geen URL staan?

De naam spreekt mij overigens compleet niet aan, ik denk dan aan: "potjandorie", het is iig geen woord wat mij meteen te binnen schiet als ik naar een dergelijk product zou zoeken.

Re: webshop jandorie graag jullie mening en feedback

Geplaatst: 12 maart 2012
door RicardoV
Zie voorsteltopic. jandorie.be

Re: webshop jandorie graag jullie mening en feedback

Geplaatst: 12 maart 2012
door Ilonajoy
- geen foto's op de startpagina van de webshop, alleen veel tekst. Daaronder rijen met producten met zeer onduidelijke foto's.
- Categorieen links zeer onduidelijk en onoverzichtelijk.
- Weinig productomschrijvingen. Vermeld bv afmetingen bij een glas of een leuke omschrijving waardoor het aanspreekt.

- De tekst bij de doopsuikerpagina onderaan beloofd weinig goeds voor de komst van de baby's:
baby’s makkelijk enkele weken te vroeg kunnen geboren worden.
Ik zou dat toch anders omschrijving. :?

- Dit helpt ook niet echt:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!NIEUW!!!!!!!!!!!!!


- De afbeelding contact is niet klikbaar, wat je wel zou verwachten.
- Daarnaast is de uitstraling echt niet je van het. In mijn beleving hoort bij een baby/kind een lieflijke uitstraling. Naar mijn idee wordt de plank misgeslagen. De shop heeft geen 'roze wolk' beleving.

Nog genoeg werk aan de (web)winkel. Succes. :wink:

Re: webshop jandorie.be graag jullie mening en feedback

Geplaatst: 12 maart 2012
door PaulG
en als we klanten hebben dan zijn het er die de telefoon pakken om het zo te bestellen
Ik keek even naar een voorbeeld. Erg kleine foto (ook de vergroting)
T-shirt heeft standaard tekst maar kan ook voor 4 euro extra een eigen tekst zijn.
Maar dat kun je nergens opgeven. Staat ook nergens hoe dat werkt.
Dan moet je toch wel bellen?
En de begin pagina's hebben niets met de webwinkel, die moet je apart aanklikken. En bij de eerste pagina;s staat overal neem contact op. Waarom vind je het dan gek als ze bellen.

Re: webshop jandorie.be graag jullie mening en feedback

Geplaatst: 12 maart 2012
door jandorie
alvast bedankt voor de reacties zodat we aan deze dingen kunnen werken. Het is trouwens http://www.jandorie.be