De kleuren zijn niet aantrekkelijk, ook de header is weinig inspirerend.
Met "biedmeer" is veel meer te bereiken, dus je excuus over de beperkte mogelijkheden is onterecht.
Ik zie geen categorie bij de meestgestelde vragen over hoe te kunnen betalen. In de algemene voorwaarden staat dat je per ideal of paypal kan betalen, maar je biedt geen (verplichte!) achterafbetaling aan. Denkt bv aan rembours.
Dan kom ik nog het volgende tegenbij het overzicht van de verzendkosten:
Wij adviseren u ook om meerdere producten tegelijk te bestellen waardoor de verzendkosten per product ook lager zijn.
Vind je dat niet een beetje opdringerig? Ik snap de bedoeling maar dit is wel heel kort door de bocht.
De categorie 'sale' heeft geen producten?
Geen KVK of btw nummer op de site.
Nog een onjuistheid in de algemene voorwaarden:
Artikel 4. - RISICO GEDURENDE TRANSPORT.
Verlies, breuk, diefstal of andere schade gedurende het transport zijn niet voor ons risico en worden door ons niet vergoed.
Wettelijk gezien ben je wel verantwoordelijk en dien je voor een vervanging of vergoeding te zorgen.
Succes.
