Dan toch maar even een reactie nu de link er is

.
- Op de homepage laat je geen producten zien enkel een man met een soort laser. Verder zijn de voordelen die je noemt naar mijn idee te schreeuwerig gepresenteerd.
Je noemt "Goede service" als reden om te bestellen. Dat moet natuurlijk nog blijken. Dit is meer een samenvatting van de andere punten en niet een los te noemen voordeel. Dat kan iedereen namelijk wel zeggen.
- Nu staat bij alle categorieën een tekst dat je door tijdgebrek nog niet alles online hebt gezet. Totaal overbodige informatie en van geen enkele waarde voor bezoekers. Meer een reden om snel weg te gaan omdat je dus blijkbaar een deel van het assortiment moet missen op deze website. Verder is het vragen of men een sms'je wil sturen niet echt professioneel. Zelf ben ik überhaupt al geen fan van een 06-nummer op webwinkels, maar dat is een eigen keuze.
- Veel foto's hebben een watermerk van Luxottica Group. Je moet zelf foto's maken of zorgen voor foto's met geen of een eigen watermerk.
- Er staan totaal geen omschrijvingen bij de producten. Met enkel de naam en een foto kan je een product van over de 100 euro niet verkopen. Daarbij is Google ook dol op tekst dus daar kan je nog veel op winnen.
- Op de Service pagina staan tegenstrijdige "Veelgestelde vragen".
Ik heb teveel overgemaakt. Wat moet ik doen?
Wanneer u teveel heeft overgemaakt neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Na controle zullen wij u per direkt het teveel betaalde terug storten.
maar,
Van welke betaalmethodes kan ik gebruik maken?
U kunt gebruik maken van Ideal, Paypal.
Dat maakt de eerste vraag overbodig. Met iDEAL of PayPal kan je niet te veel betalen. Ik zie overigens alleen een iDEAL logo en niet die van PayPal. Als je het aanbied zou ik die wel tonen.
Verder is de tekst bij de vraag welke garantie Fuva.nl geeft vreemd. Het lijkt nu of je 7 dagen garantie geeft.
- Als ik naar de kassa ga verandert de URL naar
Veel klanten zijn alert wat er gebeurt op het moment dat er gegevens moeten worden ingevuld. Ik snap wel dat dit komt omdat je bij Luondo een webshop hebt, maar klanten kunnen dit als onbetrouwbaar zien en de transactie afbreken.
Hier laat ik het even bij. Hoop dat je er wat aan hebt.