Restitueren of niet?
Geplaatst: 10 mei 2012
Graag jullie mening:
Ik heb ergens vorig jaar oktober 3 stuks GPS volgsysteem geleverd aan een klant. Deze klant belde na +- 2 maanden dat deze systemen niet goed functioneerden. Hij heeft ze voor onderzoek opgestuurd en na uitgebreid testen hebben wij ze goed bevonden.
Voor de goede orde, dit is ons meest verkochte artikel, er gaan enkele tientallen per maand de deur uit hiervan zonder problemen.
De klant heeft ze hierop weer geplaatst, en na enkele weken weer teruggestuurd naar ons met het bericht dat ze niet werken. Hij eist zijn geld terug. Nu doe ik hier normaal niet zo moeilijk over, maar ik heb ze binnen gekregen in een doos zaagsel, helemaal verroest en geoxideerd. Onderdelen zoals antennes missen het is gewoon 1 grote rommel dat rechtstreeks de vuilbak in kant.
Ik heb hem voorgesteld 50% terug te betalen, maar dat accepteert hij niet. Hij heeft 24 uur gegeven voor een oplossing van onze kant anders schakelt hij rechtsbijstand in.
Wat zouden jullie doen? Waarde is 300 euro. Het betreft een zakelijke klant.
Ik heb ergens vorig jaar oktober 3 stuks GPS volgsysteem geleverd aan een klant. Deze klant belde na +- 2 maanden dat deze systemen niet goed functioneerden. Hij heeft ze voor onderzoek opgestuurd en na uitgebreid testen hebben wij ze goed bevonden.
Voor de goede orde, dit is ons meest verkochte artikel, er gaan enkele tientallen per maand de deur uit hiervan zonder problemen.
De klant heeft ze hierop weer geplaatst, en na enkele weken weer teruggestuurd naar ons met het bericht dat ze niet werken. Hij eist zijn geld terug. Nu doe ik hier normaal niet zo moeilijk over, maar ik heb ze binnen gekregen in een doos zaagsel, helemaal verroest en geoxideerd. Onderdelen zoals antennes missen het is gewoon 1 grote rommel dat rechtstreeks de vuilbak in kant.
Ik heb hem voorgesteld 50% terug te betalen, maar dat accepteert hij niet. Hij heeft 24 uur gegeven voor een oplossing van onze kant anders schakelt hij rechtsbijstand in.
Wat zouden jullie doen? Waarde is 300 euro. Het betreft een zakelijke klant.