[GESLOTEN] Doen wij iets niet goed?
Geplaatst: 17 mei 2012
Hallo, ik ben nieuw op dit forum en zal me even voorstellen. Mijn naam is Claudia, ik heb een bedrijf in de beauty sector, al 12 jaar alles op het gebied van airbrush tanning. aantal jaar een salon gehad, sinds kort als leverancier en nu 2 maanden een nieuwe website met 'webshop'. bodytan.nl. Over het algemeen kopen schoonheidssalons en kapsalons bij mij, wij verkopen alleen aan bedrijven, niet aan particulieren. Sinds een maand Adwords, gemiddeld 15 bezoekers per dag op de site. Niet veel bestelling, is de website niet duidelijk genoeg?
Nu heb ik in de afgelopen 2 weken 5 (potentiele) klanten gehad die voor de eerste keer een fles vloeistof wilden bestellen maar de bestelling niet afmaken.
Wanneer wij een aanvraag krijgen via de mail antwoorden wij eigenlijk altijd binnen 1 uur. klanten hebben bij ons vaak nog inhoudelijke vragen die wij netjes beantwoorden, en afsluiten met: als u nog meer vragen heeft, horen wij het graag! Ze zijn ook al op de hoogte gebracht van de verzendkosten etc. Bij de eerste bestelling vragen wij een betaling vooraf, nadien mogen ze achteraf betalen na ontvangst van de bestelling. Ik vertel ze dus dat ik de factuur opmaak, in scan en toe mail. Zoals afgesproken ontvangen ze de factuur dezelfde dag. Maar dan hoor ik helemaal niks meer! Hebben jullie hier ervaring mee? Zijn mensen gewoon laks of doen wij iets niet goed? Alvast bedankt voor jullie reacties!
Nu heb ik in de afgelopen 2 weken 5 (potentiele) klanten gehad die voor de eerste keer een fles vloeistof wilden bestellen maar de bestelling niet afmaken.
Wanneer wij een aanvraag krijgen via de mail antwoorden wij eigenlijk altijd binnen 1 uur. klanten hebben bij ons vaak nog inhoudelijke vragen die wij netjes beantwoorden, en afsluiten met: als u nog meer vragen heeft, horen wij het graag! Ze zijn ook al op de hoogte gebracht van de verzendkosten etc. Bij de eerste bestelling vragen wij een betaling vooraf, nadien mogen ze achteraf betalen na ontvangst van de bestelling. Ik vertel ze dus dat ik de factuur opmaak, in scan en toe mail. Zoals afgesproken ontvangen ze de factuur dezelfde dag. Maar dan hoor ik helemaal niks meer! Hebben jullie hier ervaring mee? Zijn mensen gewoon laks of doen wij iets niet goed? Alvast bedankt voor jullie reacties!