Hulp van Google bij instellen Adwords, gratis?
Geplaatst: 26 juni 2012
Vorige week ben ik gebeld door een 'Google Adwords Account Executive'. Aanleiding was dat we een Adwordsbon gebruikt hadden voor de site vijvervistoren.nl
Ze doet een aanbieding om voor de resterende 3 wkn gratis een advertentiecampagne op te zetten. In dit geval een beeldadvertentie omdat een vijvervistoren nog weinig mensen aanspreekt, ze weten niet wat het is.
Ze stellen dat je ongeveer 15-20 / dag zult kwijt zijn als je kiest voor regionaal en alleen relevante dochterpagina's.
Zodoende op het voorstel uit gekomen dat de betrokken ondernemer eerst 300,- vooraf over maakt en dan plaatsen hun met 2 dagen de juiste advertentie.
Verder onderaan alle voorwaarden toegevoegd.
Tja, wat doe je dan? De eigenaar in deze is een man welke gewoon na het verkopen van zijn zaak 2 jaar geleden het leuk vindt om nog eens wat te ondernemen.
http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic. ... ervistoren
Waar we goed naar gekeken hebben de afgelopen weken waarom mensen niet kopen. Men kan nog geen inbeelding maken van hoe de toren te plaatsen, stukje angst lijkt het wel.
De mensen die de toren zien zijn wel allemaal super-enthousiast, dat wel.
Ik neig ernaar om te zeggen eerst meer inzichtelijk krijgen welke problemen, tegenargumenten er zijn en die wegnemen. Men staat binnenkort op een tuinbeurs en gaan vandaag op gesprek om er enkele in de modeltuinen van Appeltern te plaatsen.
Wat zou jij doen, wat is jou idee/gevoel?
Beste,
Om u beter van dienst te kunnen zijn, wil ik u graag helpen wijzigingen
aan te brengen in uw Google AdWords-account. Ik verzoek u daarom het
hieronder beschreven proces door te nemen om mij hiervoor toestemming te
geven.
In overeenstemming met de Algemene voorwaarden van het
advertentieprogramma van Google waarmee u akkoord bent gegaan, willen we u
toestemming vragen de volgende soorten wijzigingen aan te brengen in uw
advertentiecampagne(s) ('Goedgekeurde aanpassingen'):
1. Campagnewijzigingen: deze wijzigingen omvatten de mogelijkheid om
campagnes te onderbreken en te hervatten, targetinginstellingen te
bewerken, advertentiegroepen toe te voegen of te bewerken en de
campagnedistributie te bewerken.
2. Plaatsingswijzigingen: deze wijzigingen omvatten de mogelijkheid om
plaatsingen toe te voegen en te verwijderen, gerichte plaatsingen te
onderbreken en te hervatten, uitgesloten sites en uitsluitingscategorieën
toe te voegen en te verwijderen en biedingen op plaatsingsniveau te
bewerken.
3. Wijzigingen in advertenties: deze wijzigingen omvatten de mogelijkheid
om nieuwe advertentietekst toe te voegen, te bewerken of te verwijderen,
bestemmings-URL's (bestemmingspagina's) te bewerken, tracking-URL's aan
advertenties en plaatsingen toe te voegen of daaruit te verwijderen en
advertenties te onderbreken of te hervatten.
4. Zoekwoordwijzigingen: deze wijzigingen omvatten de mogelijkheid om
zoekwoorden toe te voegen en te verwijderen en om de maximum kosten per
klik te verhogen of te verlagen.
5. De algemene prestaties van uw campagne(s) controleren.
We stellen u pas op de hoogte van Goedgekeurde aanpassingen nadat deze
zijn aangebracht, zodat u dergelijke aanpassingen pas kunt veranderen of
annuleren nadat ze online zijn gezet.
De uiteindelijke verantwoordelijkheid voor uw account ligt bij u en u
draagt zelf het risico voor uw account. U bent verantwoordelijk voor de
inhoud van uw advertenties en bent verplicht te voldoen aan het
AdWords-beleid en de toepasselijke nationale wet- en regelgeving. Als u
het niet eens bent met bepaalde Goedgekeurde aanpassingen, moet u deze zo
snel mogelijk wijzigen en annuleren.
Als u ons wilt toestaan om Goedgekeurde aanpassingen aan te brengen,
beantwoordt u deze e-mail met
'Ik ga akkoord voor account: 545-XXXXXXXXX'
om aan te geven dat u de aard van de wijzigingen heeft begrepen, ermee
akkoord gaat en Google toestemming geeft om Goedgekeurde aanpassingen aan
te brengen namens uw bedrijf.
Als u deze algemene goedkeuring voor Goedgekeurde aanpassingen in de
toekomst wilt intrekken, beantwoordt u deze e-mail met 'Ik wil mijn
goedkeuring annuleren' of neemt u rechtstreeks contact met ons op via 013
750 7177.
Ze doet een aanbieding om voor de resterende 3 wkn gratis een advertentiecampagne op te zetten. In dit geval een beeldadvertentie omdat een vijvervistoren nog weinig mensen aanspreekt, ze weten niet wat het is.
Ze stellen dat je ongeveer 15-20 / dag zult kwijt zijn als je kiest voor regionaal en alleen relevante dochterpagina's.
Zodoende op het voorstel uit gekomen dat de betrokken ondernemer eerst 300,- vooraf over maakt en dan plaatsen hun met 2 dagen de juiste advertentie.
Verder onderaan alle voorwaarden toegevoegd.
Tja, wat doe je dan? De eigenaar in deze is een man welke gewoon na het verkopen van zijn zaak 2 jaar geleden het leuk vindt om nog eens wat te ondernemen.
http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic. ... ervistoren
Waar we goed naar gekeken hebben de afgelopen weken waarom mensen niet kopen. Men kan nog geen inbeelding maken van hoe de toren te plaatsen, stukje angst lijkt het wel.
De mensen die de toren zien zijn wel allemaal super-enthousiast, dat wel.
Ik neig ernaar om te zeggen eerst meer inzichtelijk krijgen welke problemen, tegenargumenten er zijn en die wegnemen. Men staat binnenkort op een tuinbeurs en gaan vandaag op gesprek om er enkele in de modeltuinen van Appeltern te plaatsen.
Wat zou jij doen, wat is jou idee/gevoel?
Beste,
Om u beter van dienst te kunnen zijn, wil ik u graag helpen wijzigingen
aan te brengen in uw Google AdWords-account. Ik verzoek u daarom het
hieronder beschreven proces door te nemen om mij hiervoor toestemming te
geven.
In overeenstemming met de Algemene voorwaarden van het
advertentieprogramma van Google waarmee u akkoord bent gegaan, willen we u
toestemming vragen de volgende soorten wijzigingen aan te brengen in uw
advertentiecampagne(s) ('Goedgekeurde aanpassingen'):
1. Campagnewijzigingen: deze wijzigingen omvatten de mogelijkheid om
campagnes te onderbreken en te hervatten, targetinginstellingen te
bewerken, advertentiegroepen toe te voegen of te bewerken en de
campagnedistributie te bewerken.
2. Plaatsingswijzigingen: deze wijzigingen omvatten de mogelijkheid om
plaatsingen toe te voegen en te verwijderen, gerichte plaatsingen te
onderbreken en te hervatten, uitgesloten sites en uitsluitingscategorieën
toe te voegen en te verwijderen en biedingen op plaatsingsniveau te
bewerken.
3. Wijzigingen in advertenties: deze wijzigingen omvatten de mogelijkheid
om nieuwe advertentietekst toe te voegen, te bewerken of te verwijderen,
bestemmings-URL's (bestemmingspagina's) te bewerken, tracking-URL's aan
advertenties en plaatsingen toe te voegen of daaruit te verwijderen en
advertenties te onderbreken of te hervatten.
4. Zoekwoordwijzigingen: deze wijzigingen omvatten de mogelijkheid om
zoekwoorden toe te voegen en te verwijderen en om de maximum kosten per
klik te verhogen of te verlagen.
5. De algemene prestaties van uw campagne(s) controleren.
We stellen u pas op de hoogte van Goedgekeurde aanpassingen nadat deze
zijn aangebracht, zodat u dergelijke aanpassingen pas kunt veranderen of
annuleren nadat ze online zijn gezet.
De uiteindelijke verantwoordelijkheid voor uw account ligt bij u en u
draagt zelf het risico voor uw account. U bent verantwoordelijk voor de
inhoud van uw advertenties en bent verplicht te voldoen aan het
AdWords-beleid en de toepasselijke nationale wet- en regelgeving. Als u
het niet eens bent met bepaalde Goedgekeurde aanpassingen, moet u deze zo
snel mogelijk wijzigen en annuleren.
Als u ons wilt toestaan om Goedgekeurde aanpassingen aan te brengen,
beantwoordt u deze e-mail met
'Ik ga akkoord voor account: 545-XXXXXXXXX'
om aan te geven dat u de aard van de wijzigingen heeft begrepen, ermee
akkoord gaat en Google toestemming geeft om Goedgekeurde aanpassingen aan
te brengen namens uw bedrijf.
Als u deze algemene goedkeuring voor Goedgekeurde aanpassingen in de
toekomst wilt intrekken, beantwoordt u deze e-mail met 'Ik wil mijn
goedkeuring annuleren' of neemt u rechtstreeks contact met ons op via 013
750 7177.