PostNL ergernissen, label niet retour...
Geplaatst: 11 juli 2012
Vorige week een bestelling met spoed van een klant… Ik snel een postNL zegel aangemaakt i.v.m. de spoed normaal werk ik met DHL omdat PostNL geen prettige service levert.
Wat gebeurd er… de klant annuleert deze bestelling en plaats een nieuwe met het product en meer producten die niet op voorraad zijn. Dit duurt meer dan 5 dagen maar ik kan de bon niet cancelen en blijkbaar kan ik hem ook niet annuleren weg geld.
Inmiddels kan ik hem weer gebruiken voor de spullen die binnen zijn maar is hij verlopen...
Wie heeft hier ervaring mee? In mijn ogen kan een commercieel bedrijf echt niet zo handelen…..
Super slechte service, zou ik nog kans maken bij de geschillen commissie?
Wat gebeurd er… de klant annuleert deze bestelling en plaats een nieuwe met het product en meer producten die niet op voorraad zijn. Dit duurt meer dan 5 dagen maar ik kan de bon niet cancelen en blijkbaar kan ik hem ook niet annuleren weg geld.
Inmiddels kan ik hem weer gebruiken voor de spullen die binnen zijn maar is hij verlopen...
Wie heeft hier ervaring mee? In mijn ogen kan een commercieel bedrijf echt niet zo handelen…..
Super slechte service, zou ik nog kans maken bij de geschillen commissie?