
Wanneer je webshopstarters quick&dirty in groepen zou gooien en een stempel geven dan denk ik dat je wel redelijk gelijk zult hebben.
(eigenlijk wilde ik eerst vragen uit welke, indien je een koe zou zijn, onderbuik je dit vernomen had
)
Als we deze groep het stempel '
snelle starters' geven dan zie ik ook wel voor me dat deze nog met de 2009 gedachte leven om snel ff wat in elkaar te zetten om zo gelijk te kunnen cashen.
Maar het is niet zo dat de gekozen webshop software bepalend is, of zaligmakend.
Absoluut
niet zelfs. In ICT-land zijn vaak genoeg inferieure oplossingen geweest die uiteindelijk toch de massa konden bereiken. We kennen de verhalen wel van hoe Apple& Microsoft zijn historie is.
In deze tijd is in mijn optiek service en klantgericht werken belangrijker, daar kun je wel je onderscheidend vermogen in kwijt.
Terugkomende op de basisvraag; ik denk inderdaad wel dat dit op het kostenvlak zal zijn en waarschijnlijk niet op de vraag: hoe zet ik mijn business zo op dat ik me een plaats in de markt vecht waar bestaansrecht voor mij is.
Zo, en nu is het tijd voor een biertje en foto's van de cabrio-tocht van vandaag uitzoeken
