Pagina 1 van 1

Telefoon

Geplaatst: 10 februari 2010
door Maureen Visscher
Ik ben bezig met voorbereiding voor mijn webwinkel,is het verstandig om een vast telefoonnummer bij mijn contact te vermelden of is mobiel genoeg want anders neem ik een extra lijn er bij.
Mvg Maureen Visscher

Geplaatst: 11 februari 2010
door ariebruinsma
Mijn visie is dat een vast nummer wat meer vertrouwen uitstraalt dan een mobiel nummer. Klantvertrouwen is erg belangrijk, dus ik zou het zeker doen. Dat je deze doorschakelt naar je mobiel is een ander verhaal ;-)

Geplaatst: 11 februari 2010
door Verkoper
ariebruinsma schreef:Mijn visie is dat een vast nummer wat meer vertrouwen uitstraalt dan een mobiel nummer. Klantvertrouwen is erg belangrijk, dus ik zou het zeker doen. Dat je deze doorschakelt naar je mobiel is een ander verhaal ;-)
Ik ben het hier helemaal mee eens. Puur mijn persoonlijke mening natuurlijk, maar als ik een 06 nummer zie staan ergens dan denk ik toch meteen "ah, weer zo'n hobbyist.." .. ongetwijfeld niet altijd terecht maar bij mij is het wel een behoorlijke drempel om dan mijn geld daar uit te geven.

Geplaatst: 11 februari 2010
door eentje
Ik heb mijn eigen shops wel m'n 06 staan... dat heeft te maken met het feit dat de telefoon in het magazijn geen bereik heeft en ik wel al mijn klanten te woord wil staan.

Geplaatst: 11 februari 2010
door Papiri
Verkoper schreef:
ariebruinsma schreef:Mijn visie is dat een vast nummer wat meer vertrouwen uitstraalt dan een mobiel nummer. Klantvertrouwen is erg belangrijk, dus ik zou het zeker doen. Dat je deze doorschakelt naar je mobiel is een ander verhaal ;-)
Ik ben het hier helemaal mee eens. Puur mijn persoonlijke mening natuurlijk, maar als ik een 06 nummer zie staan ergens dan denk ik toch meteen "ah, weer zo'n hobbyist.." .. ongetwijfeld niet altijd terecht maar bij mij is het wel een behoorlijke drempel om dan mijn geld daar uit te geven.
Ja heb ik ook, en rationeel weet ik wel dat het nergens op hoeft te slaan maar een vast nummer straalt tóch meer vertrouwen en zekerheid uit. Ik zit zelf ook te denken aan een extra lijn met een apart vast nummer, zo kun je de uren dat je bereikbaar bent beter controleren en afnemen met je bedrijfsnaam. En op momenten dat je vrij bent kun je een antwoordapparaat instellen wat ook wel erg fijn kan zijn voor iemand die thuiswerkt, want soms is het al moeilijk genoeg privé- en werktijden gescheiden te houden.

Geplaatst: 18 februari 2010
door Vagshop|Vw&Audi
Ik heb onlangs een 0900 nummer aangevraagd, wat later weer een 088 numme wordt met doorlink naar mobiel. Natuurlijk 0900 betaald men voor, maar met bijna 75 telefoontjes op een
dag leek me een drempel inbouwen wel handig...