Ik heb het gevoel dat je nog een heel lange weg te gaan hebt tegen dat je site veel vertrouwen zal geven.
Bij deze toch enkel punten die zouden helpen om je webshop overzichtelijk & aantrekkelijk te houden:
- Duidelijke scheiding maken tussen je Categoriën en je header afbeelding, ik had pas door dat het links waren toen ik erover ging en dat zal ongetwijfeld nog anderen overkomen
- Iemand haalde je achtergrond al aan die ondertussen veranderd is naar effen blauw. Ik zou een zeer licht blauw kiezen hiervoor. Op die manier komt het niet zo drukkend over en komt je accent op het center van de pagina te liggen. Persoonlijk zou ik blauw volledig laten liggen en wit gebruiken of een ander zacht kleur. Als je echt voor blauw wil kiezen, kijk hier even:
http://www.colourlovers.com/palette/358 ... ating_loss
- In je header afbeelding staan je betalingsmogelijkheden "geplakt". Dit komt niet echt professioneel over en zou dan ook aanraden om dit anders aan te pakken
- In je hoofdpagina staat "Dit is PosterHouse.nl", ik zou dit weglaten aangezien dit reeds staat in je logo in je URL. Dit is de ruimte waar je producten eigenlijk zouden moeten staan want deze staan nu veel te laag. (onder je fold)
- Bij de knop "details" zou ik het pijltje weglaten, en bij "in de winkelwagen" zou ik dezelfde afgeronde hoeken gebruiken als de knop "details"
- De knoppen "details" en "in de winkelwagen" mogen dichter bij de samenvatting erboven worden geplaatst en eronder voorzie je best een marge
- Je zoekvenster in je menu bar staat de ver van de zoekknop. Ook zou ik de knop zelf vervangen door een knop die die zwarte achtergrond niet heeft.
- Je logo zou ik maken in Illustrator of dergelijke (vector georienteerd logo, altijd!) en opslaan als hoogste kwaliteit JPG, hetzelfde voor de 2 zinnen eronder.
- "Altijd €5,95 verzendkosten", "En €1 per extra poster" zou ik eigenlijk niet in de header plaatsen. In de plaats van de klant aan te tonen hoeveel verzendkosten ze moeten betalen komt het erop neer dat ze al 5,95 EUR moeten betalen maar nog niet eens iets hebben gekocht.
- "Stel je vraag" in je menu zou ik vervangen door "Contact". Ik had pas door dat het je je naar het contactformulier brengt nadat ik er op had geklikt.
- Je hebt een block "De nummers" in je sidebar, maar het nummer dat ik zoek vind ik hier nergens. Namelijk het telefoonnummer. Vervang misschien het gehele blok door "Onze gegevens" en vermeld firmanaam, adres, telefoon, e-mail, kvk en btw-nummer
That's it for now, hopelijk heb je er wat aan
