Conversie zakt in
Geplaatst: 14 oktober 2012
Sinds een jaar is onze shop http://www.knuffelsalacarte.nl live. Met deze shop richten we ons op het verkopen van bijzondere knuffelbeesten, die zich onderscheiden in design en kwaliteit.
Waar we in de maand september zo'n 40 verkopen realiseerden en op 1 oktober nog 3, werd het vervolgens stil pas op 12 oktober was er eindelijk weer 1 verkoop en nu al weer twee dagen niets. Zo'n lange periode van niets verkopen hebben we nog niet eerder beleefd. In het begin zaten er wel eens meerdere dagen tussen maar dit is wel erg lang en de kans lijkt me statistisch gezien niet erg groot. Tegelijkertijd zien we in Google Analytics dat de bezoekersaantallen (gemiddeld 70 per dag) ongeveer hetzelfde zijn. We hebben de zaken niet anders aangepakt in deze periode.
Heeft iemand enig idee of hier nog iets anders zou kunnen spelen dan alleen de factor toeval?
Waar we in de maand september zo'n 40 verkopen realiseerden en op 1 oktober nog 3, werd het vervolgens stil pas op 12 oktober was er eindelijk weer 1 verkoop en nu al weer twee dagen niets. Zo'n lange periode van niets verkopen hebben we nog niet eerder beleefd. In het begin zaten er wel eens meerdere dagen tussen maar dit is wel erg lang en de kans lijkt me statistisch gezien niet erg groot. Tegelijkertijd zien we in Google Analytics dat de bezoekersaantallen (gemiddeld 70 per dag) ongeveer hetzelfde zijn. We hebben de zaken niet anders aangepakt in deze periode.
Heeft iemand enig idee of hier nog iets anders zou kunnen spelen dan alleen de factor toeval?