Pagina 1 van 1

[GESLOTEN] Feedback voor computershop

Geplaatst: 04 december 2012
door Ganecomputershop
Hallo allemaal.

Ik zou graag zoveel mogelijk feedback willen over de volgende(mijn) webwinkel:
gamecomputershop

De verkopen vallen erg tegen...

Re: [gamecomputershop.com] Feedback voor computershop

Geplaatst: 04 december 2012
door Wouter Hol
Computerhardware is denk ik zo'n beetje de moeilijkste markt om je in te begeven.

Wat maakt jouw shop anders dan alle andere hardware shops, kortom, waarom zou iemand bij jou gaan bestellen? Zorg dat die redenen goed naar voren komen op je shop en/of zorg dat dat bekend wordt bij je potentiƫle klanten.

Re: [gamecomputershop.com] Feedback voor computershop

Geplaatst: 04 december 2012
door frafra
Ik ben zelf een gamer en voor op maat gemaakte systemen is nog wel ruimte in de markt denk ik.
Simpelweg op losse hardware ga je het waarschijnlijk afleggen tegen bedrijven die op tweakers en HWI staan.

Ik klik nu op jouw GAMECOMPUTER HARD systeem en zie alleen wat ik kan upgraden.
Zie nergens de specs staan? Kan aan mij liggen overigens :)

Ow, ze staan pas als je naar beneden scrolt...
Wat is de levertijd?

Re: [gamecomputershop.com] Feedback voor computershop

Geplaatst: 04 december 2012
door Ganecomputershop
Ik klik nu op jouw GAMECOMPUTER HARD systeem en zie alleen wat ik kan upgraden.
Zie nergens de specs staan? Kan aan mij liggen overigens :)

Ow, ze staan pas als je naar beneden scrolt...
Wat is de levertijd?
De levertijd is momenteel maximaal 2 weken.

Re: [gamecomputershop.com] Feedback voor computershop

Geplaatst: 06 december 2012
door Maverickje
In je logo staat ook "gamesystemen op maat"
Maar kan nergens iets vinden dat je je eigen systeem kan samenstellen.
Misschien is hier nog iets voor je te behalen?

Re: [gamecomputershop.com] Feedback voor computershop

Geplaatst: 06 december 2012
door RicardoV
Wat mij direct opvalt is je winkelwagen knopje.
Of beter gezegd: wat mij direct niet opvalt.

Ik moet namelijk zoeken waar deze knop zit. Je verwacht de knop namelijk op de plek waar het iDeal en postNL logo staan, maar daar zit die niet.

Misschien lastig op te lossen omdat je drop down boxen hebt, maar het is zeker een gemiste kans als je dit niet naar boven schuift. iDeal en PostNL logo's zijn overbodig aangezien ze ook al rechts in de kolom staan.

Re: [gamecomputershop.com] Feedback voor computershop

Geplaatst: 06 december 2012
door Jordi
Hoi,

Design is prima, mooi & duidelijk.
Echter vindt ik te weinig informatie terug over de onderdelen.
Ik zie niet welk merk en type branders, voedingen etc gebruikt worden.
Toevallig ben ik zelf ook op zoek naar een nieuwe PC, en mijn voorkeur gaat inderdaad uit naar een website zoals deze waar je hem kan samenstellen.
Je hebt 2 hele grote concurrenten die 15% goedkoper zijn dan jou, Dus je zou je echt moeten onderscheiden.

Re: [gamecomputershop.com] Feedback voor computershop

Geplaatst: 11 december 2012
door Ganecomputershop
Ik heb het design nu iets aangepast. Denken jullie echt dat het meer waarde bied om bepaalde onderdelen ook aan te kunnen passen(videokaart, processor etc). Of word de klant hierdoor juist niet verward in het maken van zijn keuze? Als de klant iets anders erin wil, dan is dat altijd nog mogelijk via het contactformulier!

Re: [gamecomputershop.com] Feedback voor computershop

Geplaatst: 11 december 2012
door Jordi
Denk dat het juist beter verkoopt als je de klanten de mogelijkheid geeft om de configuratie naar boven aan te passen.
Dus zeg maar alleen upgraden.
Zo is de kans groter dat je meer omzet kan pakken omdat mensen hun keuze upgraden.