Hoe Meer Kopers Te Krijgen!
Geplaatst: 14 december 2012
Beste mede forum gebruikers,
Het is geschat dat misschien minder dan vijf procent van de bedrijven
enige inspanning doet om voormalige klanten te bereiken en te heroveren.
Zelfs veel minder dan het al lage cijfer doen het regelmatig.
Ik heb het telkens over hoe belangrijk het is om “In Contact Te Blijven”
met je klanten.
Gemiddeld hebben bedrijven tussen de 30%-60% aan klanten die zelden
of nooit actief zijn.
Ten slotte, Kosten nieuwe klanten 5 keer meer om aan te trekken dan
voormalige klanten, en voormalige klanten zullen gemiddeld twee keer
zo veel besteden per bezoek dan nieuwe klanten.
Bedrijven vandaag de dag zijn zo gefocust op de veranderende markt
en vinden dat al moeilijk genoeg, in het bijzonder met kleinere marketing
budgetten en flinterdun personeel - dat het gaan naar hun verloren
klanten niet op hun prioriteiten lijst staat.
Dat is waar ik inplaats kom.
Ik ben aan het bouwen van een bedrijf rond dit concept, het helpen
van bedrijven om hun verloren klanten opnieuw te activeren. En dit
bedrijf is gebouwd op gezonde principes.
- Je verloren klanten kennen u al
- We hoeven ze niet te verkopen op uw mogelijkheden
- Tenzij ze u bedrijf verlieten voor een negatieve reden, anders
zullen ze in ieder geval open te staan voor nieuwe contacten.
- U hoeft niet aan reclame te besteden om ze terug te krijgen
Door deze campagne elke kwartaal uit te voeren is het EXTRA inkomsten
voor uw onderneming, Als u dit nog niet doet.
Iemand in uw branche zal het eerste worden die een serieuze run zal
maken op het opbouwen van hun marktaandeel uit een groep die alleen
kan worden geclassificeerd als “lage hangende fruit.”
Waarom zou u het niet zijn?
Verloren klant reactivering is een strategie die een significant verschil
voor uw bedrijf kan maken.
Als u meer informatie wilt hebben over hoe deze strategie werkt.
Stuur een e-mail naar Johnpriest@live.nl
Het is geschat dat misschien minder dan vijf procent van de bedrijven
enige inspanning doet om voormalige klanten te bereiken en te heroveren.
Zelfs veel minder dan het al lage cijfer doen het regelmatig.
Ik heb het telkens over hoe belangrijk het is om “In Contact Te Blijven”
met je klanten.
Gemiddeld hebben bedrijven tussen de 30%-60% aan klanten die zelden
of nooit actief zijn.
Ten slotte, Kosten nieuwe klanten 5 keer meer om aan te trekken dan
voormalige klanten, en voormalige klanten zullen gemiddeld twee keer
zo veel besteden per bezoek dan nieuwe klanten.
Bedrijven vandaag de dag zijn zo gefocust op de veranderende markt
en vinden dat al moeilijk genoeg, in het bijzonder met kleinere marketing
budgetten en flinterdun personeel - dat het gaan naar hun verloren
klanten niet op hun prioriteiten lijst staat.
Dat is waar ik inplaats kom.
Ik ben aan het bouwen van een bedrijf rond dit concept, het helpen
van bedrijven om hun verloren klanten opnieuw te activeren. En dit
bedrijf is gebouwd op gezonde principes.
- Je verloren klanten kennen u al
- We hoeven ze niet te verkopen op uw mogelijkheden
- Tenzij ze u bedrijf verlieten voor een negatieve reden, anders
zullen ze in ieder geval open te staan voor nieuwe contacten.
- U hoeft niet aan reclame te besteden om ze terug te krijgen
Door deze campagne elke kwartaal uit te voeren is het EXTRA inkomsten
voor uw onderneming, Als u dit nog niet doet.
Iemand in uw branche zal het eerste worden die een serieuze run zal
maken op het opbouwen van hun marktaandeel uit een groep die alleen
kan worden geclassificeerd als “lage hangende fruit.”
Waarom zou u het niet zijn?
Verloren klant reactivering is een strategie die een significant verschil
voor uw bedrijf kan maken.
Als u meer informatie wilt hebben over hoe deze strategie werkt.
Stuur een e-mail naar Johnpriest@live.nl