Pakket niet door klant opgehaald bij het postkantoor
Geplaatst: 15 december 2012
Een klant van ons heeft zijn pakket na 3 weken niet opgehaald op het postkantoor. Het pakket komt dan ook weer retour aan ons.
Echter, hoe zit het nu met de retourkosten en het orderbedrag?
De klant is goed op de hoogte gebracht van de track en trace en heeft zijn bestelling netjes kunnen volgen!
We hebben dit gelukkig nog nooit eerder voor handen gehad, maar het betreft hier ook nog zogenaamde producten die niet onder retourzendingen kunnen vallen (zoals aangegeven in algemene voorwaarden, producten met een beperkte houdbaarheidsdatum)
Hoe nu te handelen? En voor wie zijn de retourkosten?
Tot nu toe geen contact meer met klant, reageert niet op mails of op telefoon. De order is betaald en de bestelling is reeds in de tweede week van november geplaatst, echter kon door speciale aanpassing van de producten pas 1 week later worden verzonden. er zijn diverse afleverpogingen gedaan door post.nl
Echter, hoe zit het nu met de retourkosten en het orderbedrag?
De klant is goed op de hoogte gebracht van de track en trace en heeft zijn bestelling netjes kunnen volgen!
We hebben dit gelukkig nog nooit eerder voor handen gehad, maar het betreft hier ook nog zogenaamde producten die niet onder retourzendingen kunnen vallen (zoals aangegeven in algemene voorwaarden, producten met een beperkte houdbaarheidsdatum)
Hoe nu te handelen? En voor wie zijn de retourkosten?
Tot nu toe geen contact meer met klant, reageert niet op mails of op telefoon. De order is betaald en de bestelling is reeds in de tweede week van november geplaatst, echter kon door speciale aanpassing van de producten pas 1 week later worden verzonden. er zijn diverse afleverpogingen gedaan door post.nl