Pagina 1 van 1
[ mudeco.nl ] Graag Feedback op mijn webshop
Geplaatst: 22 december 2012
door TiaID
Gaar zou ik wat feedback willen op mijn webshop.
Wat zou er voor jullie aangepast moeten worden, of wat kan beter etc.
Natuurlijk ook leuk om pluspunten te horen
( ter info, op dit moment doet template moeilijk met IE 10 , dus dat probleem weet ik en wordt aan gewerkt)
Shop is te bereiken via
Klik Hier
Re: [ mudeco.nl ] Graag Feedback op mijn webshop
Geplaatst: 22 december 2012
door RicardoV
header komt een beetje saai over. Kun je meer mee.
Men verwacht informatie links onderaan je pagina. Ik zie alleen wat logo's. Dit staat nu blijkbaar onder de tab informatie, welke leeg is.
zichttermijn is 7 werkdagen.
Re: [ mudeco.nl ] Graag Feedback op mijn webshop
Geplaatst: 22 december 2012
door TiaID
RicardoV schreef:header komt een beetje saai over. Kun je meer mee.
Men verwacht informatie links onderaan je pagina. Ik zie alleen wat logo's. Dit staat nu blijkbaar onder de tab informatie, welke leeg is.
zichttermijn is 7 werkdagen.
Ik heb die links inderdaad niet onder aan de pagina staan, maar verwerkt in het uitklapbare menu onder Informatie. De informatie pagina heb ik nu opgelost door die link te verwijzen naar Over MuDeco en de link in het menu Over MuDeco verwijderd. ( wat dus zichtbaar wa sin het uitklapbare menu onder informatie)
Heb die 7 dagen nu ook inderdaad aangepast.
Dank je wel voor je feedback
Re: Keurmerken voor webwinkels
Geplaatst: 03 januari 2013
door libertes
Heb uw site ook even vluchtig bekeken, ziet er mooi uit, maar ik mis ook nog 4 zaken:
- SSL: Uw winkelwagen op
http://www.mudeco.nl/checkout/ lijkt niet middels SSL beveiligd, zelfde geldt voor het contactformulier.
- Op
http://www.mudeco.nl/contact/ zou in aanraden de adresgegevens, telefoonnummer en andere bedrijfsgegevens te vermelden
- U heeft KiyOh erg mooi in de winkelwagen staan. Wellicht kunt u deze op de productpagina ook een prominente plek geven?
- Ik zie nog geen dialoog die toestemming vraagt voor o.a. de Analytics cookies. Wellicht is
http://www.123privacy.nl een uitkomst?
Met andere woorden, erg mooie shop, maar zo ziet u maar weer, vaak worden wettelijk eisen nog over het hoofd gezien. Dat is zeker geen negatieve kritiek, maar een praktische constatering.
Re: [ mudeco.nl ] Graag Feedback op mijn webshop
Geplaatst: 04 januari 2013
door TeamIntro
Bij mijn browser (chrome) staat de informatie tab op de tweede regel, waardoor het navigatiemenu 'te vol' oogt. Verder ben ik zelf geen enorme fan van uitklapmenus. Maar goed dat is mijn persoonlijke voorkeur. Zoals RicardoV zei, kan de informatie beter in de onderkant van de website.
Ook snap ik niet helemaal waarom je onderscheid maakt tussen thema's algemeen en thema's voor kinderen. Aangezien je op dezelfde pagina beland (qua content). Is dit met de gedachte dat er meer thema's bij gaan komen in de toekomst?
Re: [ mudeco.nl ] Graag Feedback op mijn webshop
Geplaatst: 04 januari 2013
door TiaID
@TeamIntro
wat betreft de navigatie met chrome heb je gelijk in, moet ik nog aanpassen. Ben inderdaad ook aan het kijken om die informatie beneden te zetten zodat ik wat meer ruimte heb daar boven in.
Er komen meerdere thema's inderdaad, ben er ook mee bezig Als men op Thema's klikt krijgen ze alles te zien , selecteren ze onder thema's een categorie zien ze dus alleen gerelateerde items.
Re: [ mudeco.nl ] Graag Feedback op mijn webshop
Geplaatst: 04 januari 2013
door Heleen
Hoi,
Mooie webshop, alles ziet er goed en professioneel uit. Ik zou hier wel bestellen.
Alleen als ik dan alles in mijn winkelwagen zou hebben gedaan, zou ik even kijken op Kiyoh naar de beoordelingen. En dan zou ik gaan twijfelen.
Het cijfer dat jullie hebben wordt door twee klanten naar beneden gehaald. Ik snap dat je een reactie hierop schrijft om te laten zien dat jullie de bestelling goed hebben afgehandeld, maar de geschreven reactie komt nogal defensief, bozig, over. Dit lijkt me niet professioneel, is het een idee deze klant persoonlijk te mailen en om uitleg te vragen? Wellicht wil de klant de beoordeling hierna herzien, dit kan geloof ik een paar weken later nog.
Re: [ mudeco.nl ] Graag Feedback op mijn webshop
Geplaatst: 04 januari 2013
door TiaID
Heleen schreef:Hoi,
Mooie webshop, alles ziet er goed en professioneel uit. Ik zou hier wel bestellen.
Alleen als ik dan alles in mijn winkelwagen zou hebben gedaan, zou ik even kijken op Kiyoh naar de beoordelingen. En dan zou ik gaan twijfelen.
Het cijfer dat jullie hebben wordt door twee klanten naar beneden gehaald. Ik snap dat je een reactie hierop schrijft om te laten zien dat jullie de bestelling goed hebben afgehandeld, maar de geschreven reactie komt nogal defensief, bozig, over. Dit lijkt me niet professioneel, is het een idee deze klant persoonlijk te mailen en om uitleg te vragen? Wellicht wil de klant de beoordeling hierna herzien, dit kan geloof ik een paar weken later nog.
Hallo Heleen,
Dank je wel voor je reactie. Voordat ik deze reactie plaatste heb ik verschillende keren geprobeerd. om met de klant in contact te komen.. Helaas zonder iets verder van de klant te hebben vernomen.
Ik kan de reactie die ik terug heb geplaatst ook nog aanpassen , maar dat vind ik dan ook weer niet fair.
Re: [ mudeco.nl ] Graag Feedback op mijn webshop
Geplaatst: 05 januari 2013
door TiaID
heb trouwens ook SSL aangevraagd en besteld. Duurt nog enkele dagen en dan is dat ook geregeld.
Re: [ mudeco.nl ] Graag Feedback op mijn webshop
Geplaatst: 05 januari 2013
door Ivanhoe
Lees je teksten nog eens goed door. Loopt niet helemaal lekker overal en er staan kleine foutjes in. Bij Over Mudeco staat bv Geen Verzendkosten. Waarom verzendkosten ook met een hoofdletter? Proffesionele en iDeal staan verkeerd geschreven. In de 2e alinea staat 2x het woord dus. Dat soort foutjes staan niet echt netjes. Ben je er zelf niet goed in, laat het dan door een ander lezen en corrigeren.
Re: [ mudeco.nl ] Graag Feedback op mijn webshop
Geplaatst: 06 januari 2013
door TiaID
klopt ik zie die foutjes nu ook. Heb ze aangepast meteen, en zal inderdaad iemand naar de rest van de teksten laten kijken.
Bedankt voor de tips

Re: [ mudeco.nl ] Graag Feedback op mijn webshop
Geplaatst: 10 januari 2013
door TiaID
Ik heb de informatie links weggehaald uit het navigatie menu.
Ik heb nu onderin de pagina wat links gezet, en op de klantenservice pagina is ook alle informatie te vinden.
Zou ik nog meer links toe moeten voegen onderin de pagina, of zullen deze voldoende zijn?