Pagina 1 van 1

Ongezouten mening gevraagd: http://www.pilotenbrilwinkel.nl/

Geplaatst: 27 december 2012
door Rick
Olá

Om voor de zomer van 2013 een 'freaakin' webshop neer te zetten wil ik graag ook jullie mening, verbeter punten en op of aanmerkingen op de webshop.

Ik ben op allerlei punten nog dingen aan het verbeteren, er staan ook nog waslijsten klaar om te doen! Maar ik was benieuwd of jullie nog verbeterpunten kunnen vinden die nog niet op mijn lijstje staan.

http://www.pilotenbrilwinkel.nl/

Groeten,
Rick

Re: Ongezouten mening gevraagd: http://www.pilotenbrilwinkel

Geplaatst: 27 december 2012
door Wouter Hol
Op zich een heel nette winkel. Paar puntjes;

De contact pagina is nog gedeeltelijk Engelstalig (contact us, contact information)

Bovenaan je site staat groot "Vandaag besteld, morgen in huis". Echter, als je daar op klikt dan wordt dit een heel eind genuanceerd; Slechts 90% wordt dezelfde dag verzonden en dan blijkt het ook 48 uur te duren voordat dit bezorgd wordt. Best verander je het zinnetje naar "Vandaag besteld, vandaag verzonden" en zorg je er voor dat 100% dezelfde dag verzonden wordt, mits op voorraad. Dan klopt het verhaal wat beter.

Je retourvoorwaarden zijn in strijd met de wet:
De verzendkosten van het retouneren zijn geheel kosteloos, de verzendkosten die je hebt betaald bij het bestellen van het product worden niet terug gestort.
Je moet de betaalde verzendkosten ook terug storten naar de klant als de klant zijn gehele bestelling retourneert.

Re: Ongezouten mening gevraagd: http://www.pilotenbrilwinkel

Geplaatst: 27 december 2012
door Rick
Wouter Hol schreef:Op zich een heel nette winkel. Paar puntjes;

De contact pagina is nog gedeeltelijk Engelstalig (contact us, contact information)

Bovenaan je site staat groot "Vandaag besteld, morgen in huis". Echter, als je daar op klikt dan wordt dit een heel eind genuanceerd; Slechts 90% wordt dezelfde dag verzonden en dan blijkt het ook 48 uur te duren voordat dit bezorgd wordt. Best verander je het zinnetje naar "Vandaag besteld, vandaag verzonden" en zorg je er voor dat 100% dezelfde dag verzonden wordt, mits op voorraad. Dan klopt het verhaal wat beter.

Je retourvoorwaarden zijn in strijd met de wet:
De verzendkosten van het retouneren zijn geheel kosteloos, de verzendkosten die je hebt betaald bij het bestellen van het product worden niet terug gestort.
Je moet de betaalde verzendkosten ook terug storten naar de klant als de klant zijn gehele bestelling retourneert.
Dankje! Klopt helemaal wat je zegt

Heb het e.e.a. al aangepast, verzendkosten rekenen we niet eens dus die zin kan helemaal weg gelaten worden. Heb ik overheen gelezen, deze teksten heb ik geschreven toen ik nog dacht verzendkosten te gaan rekenen.

Re: Ongezouten mening gevraagd: http://www.pilotenbrilwinkel

Geplaatst: 02 januari 2013
door Fabian Boot
Fotografie ziet er prima uit. De brillen zijn ongeveer in dezelfde stijl gefotografeerd en dit straalt professionaliteit uit, maar ook rust. Bij een aantal brillen zijn er echter reflecties te zien van de omgeving. Makkelijk weg te halen door bijvoorbeeld witte vellen papier te laten reflecteren of een lichttent te gebruiken (bij een lichttent kan je de voorkant dicht maken met doek).

Re: Ongezouten mening gevraagd: http://www.pilotenbrilwinkel

Geplaatst: 03 januari 2013
door Rick
Bedankt, had een lichttent aangeschaft inderdaad!

Het zijn één van de eerste productfoto's die ik heb gemaakt. Het reflecteert inderdaad, alleen heb het geaccepteerd zoals ze nu zijn! Wellicht van de zomer met nieuwe producten wat experimenteren.

Re: Ongezouten mening gevraagd: http://www.pilotenbrilwinkel

Geplaatst: 29 maart 2013
door gvanlimpt
Ziet er erg netjes uit.
Ik zou de klant alleen iets meer proberen te triggeren op de homepage door verschillende aanbiedingen de revue te laten passeren.
kijk eens bij http://www.brillen24.nl hoe zij dat aanpakken.

Re: Ongezouten mening gevraagd: http://www.pilotenbrilwinkel

Geplaatst: 29 maart 2013
door rayekomi
Hallo Rick,

meteen met Google relevante reviews starten, zodat je shop direct voor de klant vertrouwen uitstraalt, ook krijg je hierdoor een betere ranking, goude sterren, minder kosten per klick en meer traffic.

meer weten?

vanaf dinsdag ben ik bereikbaar op telnr: 0049 30 2000 444 802

groet

Raymon

Manager sales
Ekomi Internationaal

Re: Ongezouten mening gevraagd: http://www.pilotenbrilwinkel

Geplaatst: 04 april 2013
door Rick
Rick schreef:Olá

Om voor de zomer van 2013 een 'freaakin' webshop neer te zetten wil ik graag ook jullie mening, verbeter punten en op of aanmerkingen op de webshop.

Ik ben op allerlei punten nog dingen aan het verbeteren, er staan ook nog waslijsten klaar om te doen! Maar ik was benieuwd of jullie nog verbeterpunten kunnen vinden die nog niet op mijn lijstje staan.

http://www.pilotenbrilwinkel.nl/

Groeten,
Rick
Inmiddels zijn er nog twee winkels bij gekomen in de zelfde branche:
http://www.zonnebrilwinkels.nl/
http://www.nerdbrilwinkel.nl/