Pagina 1 van 1

Reclame

Geplaatst: 17 januari 2013
door shop-gigant
Ik moet momenteel nog wachten op de rabobank voor het betaal systeem onderranden ideal.
Nu vroeg ik me af wat kan ik nu alvast kan doen om als alles werkt bezoekers te krijgen.
Sociaal media zijn er al (facebook, Twitter).
Heb ook advertenties geplaatst met speurders en marktplaats,
en de foto's voorzien van een watermerk.


Website: shop-gigant.nl

Re: Reclame

Geplaatst: 17 januari 2013
door Jordi
Waarom ga je nu al reclame maken voor een webshop die niet af is? Alle teksten zijn gejat en ga zo maar door. Deze shop kan iedereen binnen 1 dag maken, en je moet dus niet verwachten dat je veel sales zal gaan krijgen.

Steek tijd in je webwinkel want dit is gewoon jammer. Alle teksten zijn gejat van andere webshops/handelaren en dergelijke. Je hebt niet eens de moeite genomen om de feedback die je hier gekregen hebt tot je te nemen en ook wijzigingen door te voeren.

Je website zal voor geen meter gaan ranken in Google aangezien alles duplicate content is.

Re: Reclame

Geplaatst: 17 januari 2013
door Peer
Ik ben het wel een beetje eens met Jordi. De winkel straalt niets, maar dan ook helemaal niets uit. Er zit geen ziel in.
Naar jouw idee zal er wellicht veel werk in zitten maar het is nog lang niet genoeg.

Zoals het er nu voor staat kun je jouw webwinkel het best vergelijken met een lelijke hal in een achteraf-straatje van de stad. Als verlichting is er gekozen voor een ongelooflijke hoeveelheid TL balken die het witste licht uitbulken dat er te vinden is.
De hal is volledig leeg. in het midden staan een hand vol artikelen op de vloer met een prijskaartje ernaast slingerend.
Achter de kassa zit zo'n verveeld en ongeïnteresseerd, kauwgom kauwend grietje...je kent ze wel.

Zou jij daar jouw geld uitgeven is de vraag. Zou je er sowieso naar binnen gaan?

Re: Reclame

Geplaatst: 17 januari 2013
door RicardoV
Zorg nou maar eerst dat de site op orde komt inderdaad. Met deze huidige site kun je voor een miljoen euro adverteren, je zal er geen enkele klant mee binnenhalen..

Re: Reclame

Geplaatst: 17 januari 2013
door lipgloss
- in het geval van weigering (na 4 afleverpogingen niet afgeleverd) wordt de zending naar u doorgestuurd, doorzendkosten worden aan u doorberekend ( € 10,00)

:shock:

Re: Reclame

Geplaatst: 17 januari 2013
door HorseTopShop
Ik denk niet dat het verstandig is om nu al bezoekers te krijgen.
De website is niet af en er staan amper producten op. De bezoekers die je nu zult krijgen, zullen niet meer terug komen.

Re: Reclame

Geplaatst: 17 januari 2013
door Jordi
lipgloss schreef:- in het geval van weigering (na 4 afleverpogingen niet afgeleverd) wordt de zending naar u doorgestuurd, doorzendkosten worden aan u doorberekend ( € 10,00)

:shock:
http://www.groothandeldropship.nl/drops ... oorwaarden

Ben benieuwd of TS inderdaad heeft gelezen wat hij gejat heeft.

Re: Reclame

Geplaatst: 17 januari 2013
door HorseTopShop
Ook erg apart.
Retouren, garantie en afwikkeling:
Tussen u en ons bestaat een zakelijke, B2B relatie. De Wet Koop op Afstand is van toepassing op een B2C relatie.
Als uw klant af ziet van een door ons verzonden artikel op basis van de Wet Koop op Afstand, dient het naar u geretourneerd te worden. U kunt dit artikel niet retourneren naar ons.
Het is gewoon letterlijk overgenomen en niet kloppend.
De website is verre van af.

Re: Reclame

Geplaatst: 17 januari 2013
door lipgloss
Ik ging er vanuit dat het een normale webwinkel was.

Toen dacht ik dat het een dropship groothandel was, toen een normale groothandel.. daarna toch weer gewone webwinkel voor particulieren..

en nu weet ik het niet meer :o

Re: Reclame

Geplaatst: 18 januari 2013
door Het Varaantje
Jordi schreef:
lipgloss schreef:- in het geval van weigering (na 4 afleverpogingen niet afgeleverd) wordt de zending naar u doorgestuurd, doorzendkosten worden aan u doorberekend ( € 10,00)

:shock:
http://www.groothandeldropship.nl/drops ... oorwaarden

Ben benieuwd of TS inderdaad heeft gelezen wat hij gejat heeft.
Dat is wel erg inderdaad... Ik zie ook dat de artikelen daarvandaan komen. Ik denk dat dat ff snel cashen tegen gaat vallen.

Re: Reclame

Geplaatst: 18 januari 2013
door RicardoV
Het kan gewoon niet of shop-gigant probeert ons voor de gek te houden. Dit is toch niet serieus (te nemen)?

Re: Reclame

Geplaatst: 18 januari 2013
door Dierenspeciaalzaak
Zelf ben ik eerlijk gezegd ook meer van het praktische, dan het 'mooie'. Maar zelfs ik moet zeggen, dat dit toch wel een heel lelijke webshop is.

Ik zou een beetje aankleding adviseren. Koop bijvoorbeeld wat leuke branche gerelateerde stock foto's van shutterstock.com Daarmee kun je het een hoop aankleden. Doe dan nog wat meer met CSS om de knoppen wat meer knoppen te maken en overal wat meer mouseover effecten e.d. in te brengen. Dat zou al een hoop verschil moeten maken.

Re: Reclame

Geplaatst: 18 januari 2013
door shop-gigant
Iedereen erg bedankt voor de moeite om naar de website te kijken :D
en de tips.
Er is inderdaad nog wat werk te verrichten,
maar er wordt aan gewerkt.
Dit is trouwens mijn eerste website en er gaat echt veel tijd in zitten
als je nog niet weet hoe alles werkt.

Re: Reclame

Geplaatst: 25 januari 2013
door Sanouska
Ik zou even wachten met op grote wijze reclame maken totdat alles helemaal rond en klaar is.
Ik ben zelf net begonnen en heb alleen nog maar de paar producten die ik als test van een groothandel had besteld dus wacht nu op de rest. Pas als ik alles heb open ik de volledige website. Tot nu toe verkoop ik alvast wat dingen op een heel simpele website om te zien of mensen ze ook echt kopen. En het gaat wel goed tot nu toe zonder veel reclame :)

Re: Reclame

Geplaatst: 05 februari 2013
door shop-gigant
Eindelijk is de webshop helemaal klaar nu hopen dat de verkoop goed zal gaan.

Re: Reclame

Geplaatst: 05 februari 2013
door Het Varaantje
Zolang er niks klopt van je levervoorwaarden gaat echt niemand iets bij je kopen. Je hebt ook helemaal niets gedaan met de tips hier gegeven.

Hopelijk trek je lering uit deze teleurstelling en besef je dat een webwinkel beginnen geen gratis goudmijn is waar je bijna niks voor hoeft te doen.

Re: Reclame

Geplaatst: 06 februari 2013
door Dierenspeciaalzaak
Ik zeg dit niet vaak, maar het is inderdaad wel echt heel slecht haha! Dan met name hoe er omgegaan wordt met tips en advies.

Zelfs Google Translate is heel slecht geïmplementeerd. Terwijl je kant-en-klare code van Google zelf aangeleverd kan krijgen, met bijpassende documentatie.

Dit komt inderdaad een beetje over als denken gemakkelijk geld te kunnen verdienen met een webshopje even snel in elkaar knutselen.