Meerdere bestellingen tegelijk geleverd, boze klant
Geplaatst: 03 februari 2013
Ik had een klant die een bestelling deed en vervolgens een berichtje stuurde dat ze wegens te weinig saldo, een week later zou betalen. Daarop volgend deed ze nog twee kleine bestellingen. Bij bestellingen onder de 25 euro betalen klanten in mijn shop een standaard verzendbedrag, dus die stond bij beide bestellingen op de rekening. De derde bestelling was via MP en we waren overeengekomen dat die gratis met de eerste bestelling mee kon.
Aan het eind van de week betaalde ze de drie bestellingen, die tegelijk weg konden. Het paste in 1 envelop. Vervolgens krijg ik een boos mailtje, dat ze het belachelijk vond dat ze twee keer verzendkosten had betaald terwijl ik het in 1 envelop had verzonden.
Hoe gaan jullie om met dit soort klachten?
Aan het eind van de week betaalde ze de drie bestellingen, die tegelijk weg konden. Het paste in 1 envelop. Vervolgens krijg ik een boos mailtje, dat ze het belachelijk vond dat ze twee keer verzendkosten had betaald terwijl ik het in 1 envelop had verzonden.
Hoe gaan jullie om met dit soort klachten?