Logistiek bij diverse leveranciers
Geplaatst: 08 mei 2010
Hallo,
Ik ben bezig met het opzetten van een webwinkel met unieke artikelen van kleine plaatselijke ondernemers. (Eigenlijk ben ik een extra verkoopkanaal voor de kleine lokale ondernemers met unieke producten).
Op mijn site kunnen klanten producten kopen die niet in heel Nederland te verkrijgen zijn. Ik heb geen eigen opslagplaats of logistiek centrum.
Heeft iemand ervaring met het regelen van de verzendkosten en de logistiek op deze manier? Hoe kan ik dit het beste aanbieden/regelen wanneer een klant 2 producten koopt bij 2 leveranciers?
Mijn eerste opzet was om de ondernemer zelf het pakket te laten versturen, maar ik kan klanten moeilijk 2 keer verzendkosten laten betalen. Daarnaast is het ook fijn als de 2 producten tegelijk worden ontvangen door de klant.
Heb hier al lang over nagedacht, maar kom er zelf niet uit.
ALvast bedankt voor je reactie!
Gr Ester
Ik ben bezig met het opzetten van een webwinkel met unieke artikelen van kleine plaatselijke ondernemers. (Eigenlijk ben ik een extra verkoopkanaal voor de kleine lokale ondernemers met unieke producten).
Op mijn site kunnen klanten producten kopen die niet in heel Nederland te verkrijgen zijn. Ik heb geen eigen opslagplaats of logistiek centrum.
Heeft iemand ervaring met het regelen van de verzendkosten en de logistiek op deze manier? Hoe kan ik dit het beste aanbieden/regelen wanneer een klant 2 producten koopt bij 2 leveranciers?
Mijn eerste opzet was om de ondernemer zelf het pakket te laten versturen, maar ik kan klanten moeilijk 2 keer verzendkosten laten betalen. Daarnaast is het ook fijn als de 2 producten tegelijk worden ontvangen door de klant.
Heb hier al lang over nagedacht, maar kom er zelf niet uit.
ALvast bedankt voor je reactie!
Gr Ester