Pagina 1 van 1

Klantvriendelijkheid webshop aanbieders onderzoekje?

Geplaatst: 20 mei 2010
door HansBusiness
Hallo iedereen :)

Ik wil eigenlijk een klein support onderzoekje doen. Mijn bedoeling is om 3 webwinkel aanbieders op te bellen, wat vragen te stellen en hieronder in dit onderwerp te posten hoe de klantvriendelijk was en of al mijn vragen naar wens zijn beantwoord. Zo hebben we een goed beeld van de meest support vriendelijke webshop aanbieder van de drie die ik ga bellen. Lijkt jullie dit een goed plan en zo ja, welke aanbieders willen jullie dat ik bel en welke vragen zal ik stellen? Ik zal aan het eind ook een beoordeling geven (cijfer) van 1/10 bij alle drie.

Geplaatst: 20 mei 2010
door eentje
Compleet zinloos onderzoek...

Wat jij dan doet is een momentopname en dat slaat compleet nergens op.

Wil je een echt onderzoek doen bel dan 100 winkels een aantal keer op verschillende momenten van de dag.

Dan heeft het enig nut.

Geplaatst: 20 mei 2010
door A. Loomans
Je mag ons wel bellen als je wil 8)