Hoewel ik op zich naar tevredenheid voorzichtig begonnen ben met het opzetten van een webshop bij biedmeer.nl ben ik toch nog steeds zoekende.
Ik ben zelf helaas niet technisch en niet geduldig genoeg meer om het mezelf aan te leren en te verdiepen in het programmeren in het OS gedoe. Heb in een grijs verleden me een tijdje proberen te verdiepen in OScommerce en heel even zelfs met Joomla wat geprobeerd. Maar ik kom er niet echt mee uit de voeten.
Bij deze dus de "simpele" (beetje ironie natuurlijk) vraag:
Wat kost dat nou zo gemiddeld om een complete webshop te laten bouwen door mensen die er verstand van hebben? Ik weet niet wat het beste systeem is.. er zijn er zoveel tegenwoordig. Ik lees nu weer een hoop over Magento bijv. Een shop waar ik dus zelf gewoon de produkten etc kan bijhouden. Het gaat puur om het werkende systeem en uiterlijk.
En dan klopt het toch dat je in principe maar één keer betaald voor het bouwen van de shop. Daarna loopt het bij een webhost ergens en dan is het enige wat je betaalt zijn de hosting kosten bij die hoster. (buiten natuurlijk eventuele kosten aan iDeal of andere betalingssytemen)
Ik heb gewoon geen idee waar ik aan moet denken. Omdat ik simpelweg geen idee heb hoeveel werk zoiets is voor een bedrijf/persoon die hier handig in is.
Dus als iemand schattingen wil maken, graag..

Even voor de duidelijkheid, ik ben nog niet echt opzoek om nu al een webshop te laten bouwen. Dit is puur even informatief. Mss ook interessant voor anderen. ik zeg het maar even zodat ik niet 100 PM's van mensen/bedrijven krijg die me nu al een offerte willen sturen. Hoewel dat altijd mag natuurlijk.