Re: [hondenmanden.eu] ArtiDog Hondenmanden

2
Ha Roberto,

Over het geheel genomen vindt ik het een plezierige webshop.

Punten die mij opvallen:

Je hebt mooie en duidelijke productfoto's van het textiel alleen mis ik een totaal foto.
( hondenmand )

Op de hoofd pagina, achter de zin ' gegarandeerd goed product' word een afbeelding bij mij niet weergegeven ( het bekende witte vlakje met rood kruisje wordt nu getoont )

De prijzen staan op 0 euro

Algemene voorwaarden: Grappig opgelost de vermelding van het BTWnr. :D NL****2468
Ik zou hem dan helemaal weglaten.

Onder privacy regels staat: 'Uw adresgegevens en e-mail worden door ons niet aan derde verstrekt!' Dat je discreet met klantgegevens omgaat is natuurlijk helemaal top! Alleen zoals het in de A.V. staat kun je het nooit nakomen. Aangezien je een derde partij: De vervoerder, toch echt de adresgegevens zult moeten verstrekken.

Ik hoop dat ik je hebt kunnen helpen

Re: [hondenmanden.eu] ArtiDog Hondenmanden

3
Hallo mike1212,

Bedankt voor je reactie.
De foto's van meerdere hondenmanden volgen spoedig, i.v.m. nieuw productlijn!
Hoofdpagina ga snel even nakijken.
Klopt dat de prijzen op 0,00 staan, bij het invoeren van de maten staan de juiste prijzen.

Ja, is een hot item, BTW nummer is ook een burgerservicenummer (ZZP) alleen voor de fiscus.
En er moet "volgens mij" een BTW nummer vermeld worden!

Het laatste punt is zo, maar we gebruiken het niet voor verkoop aan derde.
En e-mailadressen geven we niet door bij verzenden pakket.

Groet, Roberto
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [hondenmanden.eu] ArtiDog Hondenmanden

7
Hoi,

De header is zo gedaan omdat dit ook het logo is van het merk.
De bedoeling is om met verdere promo actie iets opvallends te gebruiken.
En wij denken dat dit wel opvalt op kaartjes, auto en flyers.

De letter grote, ja daar heb ik nog mijn twijfels over, groter goed leesbaar en kleiner weer wat zakelijker. Moeten we nog even over brainstormen.

Ieder geval weer bedankt voor de reacties! :D

Groet,

Re: [hondenmanden.eu] ArtiDog Hondenmanden

10
Een bril nodig?

Dan kun jij onze webshop zeker helemaal niet lezen? :P

Overigens wel leuke webshop.Alleen zou ik persoonlijk je header totaal veranderen met een zakelijkere font. Ook komen de hondenpootjes nogal wat onrustig en chaotisch over op de achtergrond.

En zoals eerder gezegd, zet wat plaatjes neer van de manden. Want niemand wilt alleen de stof zien voordat ze een hondenmand kopen. Bij een beddenwinkel zie je het bed ook niet als je die besteld, maar wel een voorbeeld. Dus zet anders bij ieder product tenminste één voorbeeld hoe de mand eruit ziet.

succes.

Re: [hondenmanden.eu] ArtiDog Hondenmanden

12
Hoe bot Rudy misschien ook kan klinken, hij heeft wel gelijk.

Als je nou super goedkope manden verkocht... Maar dit lijken me luxe kwaliteitsmanden, daar hoort ook een logo bij dat luxe en kwaliteit uitstraalt.

Re: [hondenmanden.eu] ArtiDog Hondenmanden

14
Zo zijn we weer!

Bedankt voor het meedenken en ook ontwerpen van een logo.
Maar we proberen met de naam en kleur toch iets meer op te vallen.
We hebben wat veranderingen toegepast en ook de header veranderd.
Zo heeft het een minder grove uitstraling denken we.
En oké de kleurtjes (tekst) was misschien wat minder, maar ach dacht het even iets op te vrolijken :lol: .

Als er meer tips of opmerkingen zijn? laat het horen, al doende leert men.

Groet,